Evolve IP is op zoek naar een klantgerichte Client Support Representative

 

Bij Evolve IP maken we werken makkelijker. De tools die je dagelijks gebruikt, zoals een telefoon en de applicaties op je computer, leveren wij vanuit één handige portal, toegankelijk vanaf ieder willekeurig apparaat. Steeds meer organisaties zien het belang van een flexibele werkomgeving, waarin medewerkers productiever zijn en makkelijk kunnen samenwerken, ongeacht het tijdstip of hun locatie. Met Evolve IP kunnen medewerkers bijdragen aan het succes van hun organisatie, op een manier die aansluit bij hun levensstijl. Daarnaast wordt hun IT omgeving veiliger, betrouwbaarder en veel eenvoudiger te beheren.

 

Bij Evolve IP leven we volgens onze kernwaarden. Bij het zoeken naar nieuwe collega’s om ons succesteam te versterken, kijken we uit naar hardwerkende mensen die in de eerste plaats respectvol, klantgericht en empathisch zijn. Gecombineerd met een hoog klantbewustzijn, ongeacht de rol binnen onze organisatie. Uiteindelijk geven we meer om jouw emotionele intelligentie (EQ), dan om IQ. Collega’s die hier goed zullen gedijen, zijn innovatief en werken graag nauw met elkaar samen. Én ze realiseren zich dat kennis macht is – je moet het krijgen en gebruiken.

 

De functie:

Als Client Support collega ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en partners. Jij zorgt er samen met het Client Support team voor dat zij worden geserviced met als doel dat zij optimaal en naar volle tevredenheid gebruik maken van onze diensten. De belangrijkste KPI van onze Client Support afdeling is niet voor niets een zo hoog mogelijke klanttevredenheid, want tevreden klanten zijn klanten die bij ons blijven en waar we up- & cross-sell kansen kunnen benutten. Jij speelt een belangrijke rol in die klanttevredenheid door vanuit de eerste lijn hulp te bieden bij vragen en problemen. Jij kent onze klanten en diensten door en door en weet daardoor altijd snel met een passende oplossing te komen. Hierbij werk je nauw samen met onze tweede lijn; ICT, Service Delivery, Software Development en leveranciers. Ons Client Support team is onze kweekvijver voor nieuw talent. Dat betekent dat er volop doorgroeimogelijkheden zijn in onze organisatie.

 

Onze ideale collega:

·        Is klantgericht en enthousiast en weet dat ook over te brengen aan de telefoon, via Microsoft Teams en via de mail

·        Is HBO geschoold

·        Heeft al 2 of 3 jaar ervaring opgedaan in een klantenservice omgeving

·        Is ambitieus

·        Heeft affiniteit met technologie

·        Heeft uiteraard sterke communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels. Duits is een pré

·        Heeft geen 9-tot-5 mentaliteit (er wordt ook On Call gewerkt)

·        Is analytisch en vindt het leuk om dingen tot op de bodem uit te zoeken

·        Wil zichzelf graag permanent verbeteren

·        Kan goed multitasken

·        Werkt graag samen, maar kan ook goed zelfstandig aan de slag

 

 WIJ BIEDEN:

·        Een vaste baan, beginnend met een contract voor een tijdelijke periode

·        Een leuk en enthousiast Client Support team

·        Doorgroeimogelijkheden binnen onze organisatie

·        Een mooi salaris

·        Een uitdagende job voor 40 uur per week

·        Onderwijs- en trainingsmogelijkheden

·        Een informele, dynamische, inspirerende en professionele werkomgeving

·        Sporten bij de buren

 

Zie jij jezelf als onze nieuwe Support collega? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar jobapplication@evolveip.eu

Please note that acquisition to this vacancy is not appreciated