Verzoek informatie
+31(0)88 – 428 31 11

Verzoek informatie

or Call +31(0)88 – 428 31 11

Kosten besparen: Hoe kunt u kosten besparen zonder aan kwaliteit in te boeten?

september 30, 2018 / Evolve IP

Hoe kunt u kosten besparen zonder aan kwaliteit in te boeten?

Naast een tevreden en blije klant heeft u als doelstelling om een kostenefficiënt klantproces in te richten. Hierbij kan naast kostenbeheersing ook een Sales target leidend zijn voor het inrichten van uw proces (never miss an opportunity) .

Klantcontact vraagt focus en verdient de aandacht die het nodig heeft. Ieder contact moet daarom direct op de juiste waarde geschat en beantwoord worden. First call resolution of First Time Fix zijn veel gebruikte termen om hier uiting aan te geven. U vermindert herhaalverkeer en spaart kostbare tijd van uw personeel.

Pro-actief informeren

Andere manieren om onnodig klantcontact te voorkomen is om de klant pro-actief te informeren,  bijvoorbeeld over zijn/haar orderstatus en/of het bieden van selfservices (“mijn-omgeving”). U wilt (moet) efficiënt omgaan met uw middelen. Slim inregelen van uw proces maakt dat u niet meer hoeft te betalen aan systeem- en softwareleveranciers dan dat u werkelijk gebruik heeft gemaakt van de dienst(Pay per use). Schaalbaarheid, flexibiliteit en plaats onafhankelijke beschikbaarheid van uw systemen zijn tegenwoordig vereisten.

Kosten efficiënt en bedrijfszekerheid

Op basis van jarenlange ervaring heeft Evolve IP voor veel organisaties een klantcontact-strategie geïmplementeerd die is toegesneden op hun groei- en ontwikkelwensen en de kosten efficiency en bedrijfszekerheid die zij eisen.In deze kennissessie gaat Evolve IP in op de praktische mogelijkheden die u heeft om een excellent klantproces in te richten waarbij kosten efficiëncy en bedrijfszekerheid gewaarborgd worden. Deze kennissessie maakt onderdeel uit van een gratis vierdelig Webinar waarin de doelstellingen voor de succesvolle manager klantcontact  in 30 minuten besproken worden. Schrijf u hieronder in voor de webinar en kom erachter hoe u kosten kunt besparen zonder aan kwaliteit in de boeten.

Categories: Call Center
Aanbevolen
Dichtbij

Contact

or Call +31(0)88 – 428 31 11
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close