Menu
GiftForYou verbetert haar klantbeleving
Case

GiftForYou verbetert haar klantbeleving

GiftForYou maakt gebruik van de cloud contactcenter- en bedrijfstelefonie oplossingen van Evolve IP. Hierdoor kan GiftForYou de klantbeleving tijdens de contactmomenten naar een hoger niveau tillen en de kwaliteit van de gesprekken verbeteren. GiftForYou is het meest bekend als aanbieder van het beleveniscadeau GiftForYou. Met GiftForYou geef je altijd een onvergetelijke belevenis voor één, twee of meerdere personen. In totaal heeft GiftForYou meer dan 1.600 inleverlocaties met ruim 6.000 belevenissen!

GiftForYou brengt de klantbeleving naar een hoger niveau en verbeter haar gesprekskwaliteit.

Flexibel
Voor de overstap naar de dienstverlening van Evolve IP logde GiftForYou op afstand in op de on-premise oplossing van het moederbedrijf. Hierbij liep GiftForYou aan tegen een beperking van de geboden functionaliteit en ervaarde een slechte gesprekskwaliteit. GiftForYou was hierdoor op zoek naar een flexibele communicatie omgeving die alle primaire klantcontactkanalen ondersteunt zoals telefonie, mail, chat en social en heeft dit gevonden in de communicatie oplossingen van Evolve IP.

Verbetering van de klantbeleving
GiftForYou wilde uitgebreid inzicht over alle klantcontact kanalen en is nu met Online Contact Center in staat om per label en over alle klantcontactkanalen op de juiste contactcenter KPI’s te meten en zo de efficiëntie te verbeteren. Het cloud contactcenter is gekoppeld aan de CRM-omgeving (Microsoft Dynamics) zodat de klant herkend wordt en ingespeeld kan worden op de verschillende fasen in de customer journey. Door naast Online Contact Center ook gebruik te maken van Online Bedrijfstelefonie heeft GiftForYou één aanspreekpunt voor haar gehele communicatie omgeving.

“Service is geen afdeling maar een mentaliteit, waarin Evolve IP de beste partner is om onze doelstellingen te realiseren.”

Cloud Based
Doordat Evolve IP al haar diensten levert uit de cloud heeft GiftForYou de zekerheid dat het gebruik binnen het contact center afgestemd kan worden op seizoensinvloeden. Onder andere doordat thuiswerken wordt ondersteund. Het volledige technisch beheer wordt gedaan vanuit Evolve IP, er staan alleen toestellen op de locatie van GiftForYou. 

Gesprekspartner in klantcontact
Met Evolve IP heeft GiftForYou een echte gesprekspartner in klantcontact gevonden. Beide organisaties gaan een hechte samenwerking aan om een optimale klantbeleving voor de klanten van GiftForYou te realiseren. Wilt u meer weten over klantbeleving? Neem dan contact met ons op! 

 

 

 

Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons