Annatommie Medical Centre Case Study

Annatommie Medical Centre Case Study

Met het professionaliseren van klantcontact en het inzetten van Evolve IP’s online contact center software heeft Annatommie mc haar bereikbaarheid en de klanttevredenheid verbeterd. De klantcontactcenter medewerkers ervaren veel gebruikersgemak en met de nu beschikbare stuurinformatie is Annatommie beter “in controll”.

Met het professionaliseren van klantcontact en het inzetten van Evolve IP’s online contact center software heeft Annatommie mc haar bereikbaarheid en de klanttevredenheid verbeterd. De klantcontactcenter medewerkers ervaren veel gebruikersgemak en met de nu beschikbare stuurinformatie is Annatommie beter “in controll”.

Gartner's 2018 Magic Quadrant for CCaaS

Just released: Gartner's 2018 CCaaS Magic Quadrant Report analyzing the leading Contact Center providers. Get your complimentary copy now!

Evolve IP Named in

Get the Report

Award-winning omnichannel cloud contact center dramatically improves customer experience and optimizes agents

Award-winning omnichannel cloud contact center dramatically improves customer experience and optimizes agents

Breng het beste in uw medewerker naar boven en verbeter de klantervaring

Het goed inrichten van uw call canter is van groot belang voor uw onderneming. Een goed presterend call center zorgt voor een positieve klantervaring en blije medewerkers. Evolve IP’s call center biedt alle functies die uw organisatie nodig heeft voor het creëren van omnichannel klantcontact. De dienst integreert met de toepassingen die u al gebruikt. Naast een eenvoudige implementatie bouwt Evolve IP customized oplossingen die uw team effectiever maken.

Diverse functies en makkelijk in gebruik

De functies van de Evolve Contact Suite zijn eenvoudig te implementeren en tegelijkertijd ongelooflijk krachtig. Dit zorgt ervoor dat u als manager klantcontact beschikt over real-time inzicht in het klantproces zodat u direct uw proces en medewerkers kunt bijsturen. Van kwaliteitsmanagement tot klantonderzoeken, van CRM-integratie tot business intelligence, onze oplossing biedt tools aan die de klantervaring en de interactie met de medewerker verbetert.

Compleet uitgerust call center

Evolve IP is erkend in Gartner’s Magic Quadrant voor Contact Center as a Service, Noord-Amerika. Bent u benieuwd naar de externe feedback over ons call center? Download hier gratis het rapport en bekijk wat Gartner over ons te zeggen heeft. Bekijk pagina 6 en 7 voor alle informatie. Lees hier wat klanten over ons te zeggen hebben.

Schaalbaarheid en communicatie kanalen op afstand

Of u nu van plan bent om uw bedrijf te laten groeien door geografisch uit te breiden of door meerdere communicatiekanalen toe te voegen, met de Evolve Contact Suite zit u altijd goed. Ons internationale platform geeft uw bedrijf de mogelijkheid om als een uniform callcenter te werken, zelfs als u gebruikers in meerdere landen heeft. Bovendien hebben uw klanten de flexibiliteit om het communicatiekanaal van hun voorkeur te gebruiken (telefoon, sms, e-mail, chat, etc.).

Waarom Evolve IP?

De juiste callcenter oplossing kan uw bedrijf helpen transformeren

Omnichannel communicatie

Laat uw medewerkers en klanten communiceren via meerdere kanalen (telefoon, e-mail, sms, webchat, web call-back, sociale netwerken) en zorg voor een consistente klantervaring via alle communicatiekanalen.

Customized

Onze software integreert met de belangrijkste SaaSapplicaties die een contact center nodig heeft. De meeste bedrijven hebben echter nog steeds unieke behoeftes. Een belangrijke kracht van Evolve IP is onze bereidheid om op maat gemaakte integraties te creëren, unieke gespreksstromen te ontwerpen en uitstekend presterende contact centers te ontwikkelen in unieke netwerkscenario’s.

Kosteneffectief

Simpel gezegd, ons door Gartner benoemde contact center kost u 25% minder dan wat andere aanbieders vragen. Met voor de cloud geschikte maandelijkse operationele kosten (OPEX) wordt uw exploitatiekosten voorspelbaar, terwijl  grote investeringen (CAPEX) worden geëlimineerd en onderhoudscontracten verdwijnen.

Eenvoudig in gebruik en beheer

Wees productiever dan ooit door middel van intuïtieve gebruikersinterface, visuele gespreksstroomontwerper en webgebaseerde managementtools. Medewerkers toevoegen of verwijderen is snel en eenvoudig, workflows ontwerpen lukt in een handomdraai en IVR-routes bouwen is zo simpel, dat u gefocust kunt blijven op uw klant, in plaats van op de werking van de technologie.

Eén platform voor UC en CC

Evolve IP’s contact center is zodanig ontworpen dat het naadloos integreert met onze Unified Communications oplossing, waardoor inzicht, productiviteit en bedrijfsefficiëntie worden verbeterd. Geef uw bedrijf de mogelijkheid om vanuit één programma te werken, zodat medewerkers de beschikbaarheid kunnen zien van alle gehoste PBX-gebruikers in het bedrijf.

Internationaal platform

Opereer als een uniform contact center, zelfs als u gebruikers in meerdere landen heeft. Met Evolve IP’s internationale platform zal uw bedrijf geen problemen ondervinden door locatiebeperkingen of met het doorschakelen van gesprekken tussen verschillende locaties.

De belangrijkste zakelijke functies

Alle functies die uw medewerker nodig heeft en uw klant verlangt

Optimale klantervaring, gepersonaliseerde interacties en real time rapportages

Klanten verwachten van contact center providers dat ze de mogelijkheid bieden om probleemloos te communiceren via het communicatiekanaal van hun voorkeur:  bijv. e-mail, sms, webchat, social media of telefoon. Helaas hebben de meeste contact centers moeite om omnichannel-oplossingen aan te bieden die eenvoudig met meerdere programma’s kunnen integreren. Dit kan een daling van de klanttevredenheid tot gevolg hebben.
Evolve IP biedt een omnichannel-technologie aan die eenvoudig te implementeren is, gemakkelijk te leren is en voor een vlekkeloze klantervaring zorgt. 
Workforce Management

Personeelskwesties verminderen, prestatie verbeteren en de productiviteit verhogen

Een meerderheid van de contact centers heeft problemen met personeelsbezetting, waardoor het een uitdaging blijkt om op een goed serviceniveau te komen en tegelijkertijd kosten te beheersen. Om een contact center succesvol te kunnen laten zijn, is het essentieel om het optimale aantal medewerkers op het juiste moment, met de juiste vaardigheden op de juiste plek te hebben.
De contact center-oplossing van Evolve IP met workface management (WFM) zorgt ervoor dat u gemiddeld 5 tot 10% kunt besparen.

Lagere gesprekskosten, Drive agent productiviteit en vergroot uw klanttevredenheid

Balans vinden in uw contact center kan lastig zijn. Enerzijds moet uitstekende klantenservice bieden om meer omzet te kunnen genereren en huidige klanten te behouden. Anderzijds moet u ervoor zorgen dat uw team zo veel mogelijk klanten op de meest efficiënte en kosteneffectieve manier helpt.
Evolve IP’s IVR en post gesprek evaluatie is eenvoudig in te stellen, snel in te zetten, aan te passen en helpt uw contactcentrum om aan de behoeften van deze organisatie te voldoen..

Verbeter statistieken, verlaag kosten en respecteer de tijd van de klant

Niets frustreert bellers meer en verlaagt positieve klantbetrokkenheid sneller dan een lange wachttijd. Met Queue callback bent u in staat klantervaring te optimaliseren. Dit zorgt ervoor dat bellers een terugbelverzoek in kunnen dienen op basis van uw callcenter- voorwaarden.
Evolve IP’s queue callback-functie is eenvoudig te implementeren en verhoogt de klantbeoordelingen van uw contactcenter.

Informatie binnen handbereik

Voor Contact center managers en leidinggevenden is het van belang om informatie binnen handbereik te hebben. Dit biedt de mogelijkheid om direct cruciale beslissingen te nemen over wachtrijen, overlopen en gespreksrouteringen.
Evolve IP biedt meerdere aan te passen tools aan agenten en supervisors die de gespreksproductiviteit te verhogen, helpen bij het aanpakken van de meest uitdagende interacties en het nemen van beslissingen gemakkelijk maken..

Geef zakelijke gebruikers de mogelijkheid om gegevensgestuurde beslissingen te nemen met onze geavanceerde rapportage

Er is misschien geen belangrijker bron aan klantengegevens in uw dagelijkse bedrijfsproces dan in uw contactcentrum. Slimme bedrijfsleiders zijn niet alleen op zoek naar essentiële dashboards en rapportages, ze zoeken actief naar relaties met andere bedrijfseenheden en inzichten die het bedrijf vooruit kunnen helpen.n.
Ontwikkel de omnichannel-mogelijkheden van IP in combinatie met CRM-integraties. Maak gebruik van geavanceerde real-time of historische analyses, geënt op intervallen die uw bedrijf nodig heeft, in het formaat van uw keuze..

Beheer hoog call volume, verhoog de bedrijfsefficiëntie en stop downtime

Het behouden van een hoog gemiddelde van kwaliteitsoproepen per uur en het elimineren van downtime, is absoluut noodzakelijk geworden voor organisaties om een hoge mate van bedrijfsefficiëntie en klanttevredenheid te garanderen. Evolve Contact Cloud Dialer biedt organisaties eenvoudig te gebruiken dialer hulpmiddelen waarmee agenten meer kunnen bellen, hoog belverkeer kunnen beheren, hun productiviteit verhogen en het bedrijfsresultaat verbeteren.

Doe meer met meer

Out-of-the-box integraties