Wees ervan verzekerd dat uw personeel volledig voorbereid is op het gebruiken van nieuwe technologie

Nieuwe tools, systemen en software kunnen overweldigend zijn voor uw medewerkers, dus om ervoor te zorgen dat uw personeel volledig is voorbereid op het gebruiken van nieuwe technologie, is het essentieel dat er genoeg inspanningen gedaan worden op het gebied van Change Management. Evolve IP heeft al bij honderden klanten succesvolle implementaties uitgevoerd en door die schat aan ervaring bent u van success verzekerd. Onze klantgerichte implementatie en medewerker-training wordt gedaan terwijl u nog gebruik maakt van uw bestaande systeem, zodat medewerkers 100% vertrouwd zijn met het nieuwe systeem voordat deze live gaat. In tegenstelling tot andere cloud-providers wordt de implementatietijd van onze services geteld in dagen, niet in weken of maanden.

Contact Center werkwijze

Bij het ontwerpen van uw nieuwe callcenter kan ons team van Product Specialisten putten uit jarenlange operationele ervaring in callcenters EN ervaring met honderden klantimplementaties. Zelden vinden we een klant die “gelukkig” is met hun huidige callcenter-ontwerp/gespreksstromen. We beginnen met een schone lei en verzamelen informatie over uw organisatie-prioriteiten, klanten, gesprekssoorten, de strategie om medewerkers op één lijn te krijgen, rapportagebehoeften, etc., zodat we de optimale oplossing voor u kunnen samenstellen. We begrijpen dat callcenters zelden “stilzitten” en we zullen u dan ook helpen uw callcenter bij te sturen wanneer u onze expertise nodig heeft, zodat uw technologie-investering volledig benut wordt. Wij leveren

Het Evolved Callcenter implementatie pakket

  • Voorafgaande ontwerpsessies in een combinatie met oriëntatie op onze technologiemogelijkheden
  • Gedocumenteerde gespreksstroom-diagrammen, zodat u uw nieuwe oplossing kunt visualiseren en goedkeuren
  • Creatie en configuratie van het callcenter op basis van uw specificaties
  • Begeleiding bij Supervisor en callcenter-rapportage na de initiële start, om te zorgen dat leidinggevenden de meetwaarden volledig begrijpen
  • Toegang tot de Evolve IP Kennisbank, inclusief gebruikersen beheerdershandleidingen, praktische tips, quick-tip video’s en gratis training onder leiding van een instructeur
  • Post Go-Live Gezondheids Check, waarbij de klant-wachtrij en medewerkerprestaties worden beoordeeld, mogelijkheden om die resultaten te verbeteren worden besproken en aanvullende optimalisatie activiteiten worden vastgesteld

Adviesdiensten

We zijn altijd van harte bereid om praktische tips en aanbevelingen te delen met onze klanten, wanneer u het advies van onze ervaren callcenter-professionals nodig hebt. Als u onze hulp nodig hebt om de volgende stap te zetten en die wijzigingen door te voeren, kunnen we die adviesdiensten uurbasis leveren.

  • Herontwerp en implementatie van het callcenter
  • Activering van DNISmogelijkheden om marketingcampagnes, bellers of kantoren op unieke wijze te prioriteren, te markeren en te volgen
  • Geavanceerde datagestuurde routering om bellers naar de juiste bestemming te sturen op basis van hun “status” of “waarde”, via een real-time koppeling met uw bedrijfstoepassingen
  • Selfservicetoepassingen om de beller te informeren over gegevens, zoals “rekeningsaldo” of “transactiestatus”

Implementatie proces

Hieronder vindt u een overzicht van onze klantgerichte dienstverlening, training-en implementatieproces