Rapportage

De Evolve Contact Suite levert flexibele rapportage om te voldoen aan de diverse vereisten van contact center supervisors, management en directie. Contact Center leidinggevenden kunnen real-time of geplande rapporten genereren die bedrijfsproces-resultaten opsplitsen in intervallen van 10 minuten tot een uur, voor dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse resultaten. Exporteer deze rapporten naar PDF-, Word-, CSV- of Excel-formaat voor aanvullende analyse en manipulatie. Vaak gebruikte rapporten geven antwoord op vragen zoals:

  • Wanneer hebben mijn medewerkers in- of uitgelogd?
  • Waarom zijn mijn medewerkers niet beschikbaar?
  • Hoeveel interacties hebben mijn medewerkers beantwoord? Waar brachten ze hun tijd door? Waren ze niet beschikbaar en waarom?
  • Hoeveel interacties belandden in de wacht? Hoeveel zijn er beantwoord? Voldoen de antwoorden aan onze Serviceniveaudoelstellingen?
  • Wanneer zijn er piekintervallen en wanneer bellen er klanten die gebruik moeten maken van ons backoffice, zodat onze doelstellingen gehaald kunnen worden?
  • Welke soorten interacties ontvangen mijn medewerkers?
  • Wie heeft de verbinding verbroken en na hoe lang gewacht te hebben?

Supervisor bedrijfsproces rapporten

Bedrijfsproces-rapporten bieden activiteitsstatistieken voor individuele of meerdere bedrijfsprocessen. Sleutelstatistieken zoals interactievolume, verbroken interacties, ASA en serviceniveaus zijn direct beschikbaar. Supervisorrapporten geven u onmiddellijk toegang tot bedrijfsstimulerende klant-trends en stellen u in staat om een diepgaande duik te nemen in de details van elke unieke klantervaring, wanneer dat nodig is.

Supervisor medewerker rapporten

Medewerker-rapporten geven een rijk inzicht in de prestaties en het gedrag van medewerkers. Met één muisklik hebben leidinggevenden toegang tot productiviteitsstatistieken (afgehandelde gesprekken, doorverbindingen, wachttijd, etc.), doorgebrachte tijd in de verschillende ACD-fases, onbeschikbaarheids-details en inlog/uitlogactiviteiten. Supervisors kunnen snel zien wanneer een medewerker coaching nodig heeft, welke medewerkers het beter doen dan verwacht en welke mogelijkheden er zijn voor procesverbetering.

BP Interaction Performance Report
Interaction Analysis Report
Download onze gids: Statistieken die het meest waardevol zijn voor contact centers

Iedereen die in een callcenter werkt, weet hoe cruciaal statistieken zijn voor een succesvolle organisatie. Veel bedrijven weten echter niet hoe ze moeten bepalen welke statistieken het belangrijkst zijn.

Evolve IP heeft deze gids gemaakt om callcenterprofessionals te helpen bepalen waarop te focussen om de waarde van hun data te maximaliseren.

Business Intelligence

Geef zakelijke gebruikers de mogelijkheid om datagestuurde beslissingen te maken.

Voor organisaties met de meest geavanceerde rapportage- en analysebehoeftes, biedt Evolve IP het Analyst-product waarmee de klant bestaande rapporten kan uitbreiden met aangepaste velden of berekeningen die uniek zijn voor hun organisatie. Via deze krachtige webgebaseerde tool kan een hoofdgebruiker nieuwe rapporten samenstellen, bestaande rapporten combineren of integreren met non call center-informatie van andere systemen voor een completer perspectief, zoals opbrengst per gesprek, gesprekskosten, call to sale omzettingsratio, etc. Analyst is een cloudgebaseerd business intelligence-platform dat nauwkeurige en bruikbare analyses levert in een intuïtieve, self-service interface.

Evolve IP Analyst is een zakelijk, cloudgebaseerd BI (Business Intelligence)-systeem dat nauwkeurige en bruikbare analyses levert in een intuïtieve, self-service omgeving. Powered door Birst, marktleider in Business Intelligence, bevat Evolve IP Analyst vooraf ingevulde rapporten en data van het Evolve Callcenter en zijn gebruikers in staat de gegevens uit verschillende bronsystemen te combineren, om zo antwoorden te krijgen op hun meest urgente bedrijfsvragen in near-real-time.

Cockpit Overview
Agent Summary View
Waarom Evolve IP Analyst?

Succesvolle organisaties moeten in staat kunnen zijn om geavanceerde rapporten te maken met kwaliteitsafbeeldingen en analyses in een kant-enklaar formaat. Of zij nu gegevens willen visualiseren/voorbereiden/integreren/modelleren, of onderweg toegang tot makkelijk leesbare, grafische rapporten willen hebben, Evolve IP Analyst is het antwoord. Alle componenten zijn nauw geïntegreerd en beschikbaar via één enkele interface, waardoor organisaties in staat zijn datagestuurde beslissingen te nemen, zonder dure BI-tools of in elkaar geknutselde Excel Spreadsheets.

Functies

  • Kant-en-Klare Rapporten, Diagrammen en Grafieken: Analyst bevat tientallen dashlets, met meer dan 70 standaard diagrammodellen, die zo gebruikt kunnen worden of als basis kunnen dienen voor nieuwe analyse.
  • Toegang: Analyst kan worden geopend in een gebruiksvriendelijke web- of mobiele interface, zodat zakelijke gebruikers point-andclick- controle hebben en rapporten, dashboards en analyses kunnen maken.
  • Visualiseren: Combineer informatie om snel dashboards te maken met verschillende visualisatie- en diagramtypen. Gebruik drill-down, drillanywhere en drill-acrossmogelijkheden, die het graven in rapportdetails eenvoudig maken.
  • Samenwerken: Publiceer rapporten en dashboards voor andere Analyst-gebruikers. Plan en distribueer resultaten via e-mail en mobiel in verschillende bestandsformaten (PDF, Excel, PowerPoint, CSV)
  • Integreren: vergelijk en zie waar uw callcenterdata verschilt met lokale systemen en cloud-toepassingen zoals SAP BW, Salesforce.com, NetSuite, Marketo en Microsoft Analysis Services.
  • Aanpassen: Birst Designer beschikt over een “What You See Is What You Get” (WYSIWYG) –interface, waarmee business analisten met minimale IT-ondersteuning operationele rapporten kunnen maken.

Belangrijkste voordelen

Voor IT

  • Analyst stelt IT in staat om in slechts een paar dagen een gebruiksvriendelijke Business Intelligence (BI) -oplossing te implementeren.
  • Lever aan de ene kant self-service voor gebruikers en behoudt aan de andere kant ITcontrole.
  • Voorkom bijkomende infrastructuur- en onderhoudskosten.

Voor gebruikers

  • Profiteer van snellere, eenvoudigere manieren om ad-hoc-analyse, rapportcreatie en datavisualisatie via interactieve dashboards te managen.
  • Configureer en genereer rapporten en bouw query’s en draaitabellen via de gebruiksvriendelijke interface zonder ITondersteuning nodig te hebben.

Integratie details:

Bezoek de Birst-website voor informatie over alle databronnen die beschikbaar zijn in Analyst: http://www.birst.com/product/technology/datasources