Neem cruciale beslissingen met betrekking tot wachtrij, overflows & gespreksroutering

Het is noodzakelijk dat Contact Centers informatie binnen handbereik hebben om cruciale beslissingen te kunnen nemen met betrekking tot wachtrij, overflows en gespreksroutering. Leidinggevenden moeten kunnen bepalen wanneer er tijd is voor pauze en lunch of in staat zijn onmiddellijk zicht te hebben op de status van alle wachtrijen, interacties en medewerkerslocaties. De Evolve Contact Suite biedt medewerkers, managers, supervisors en elk ander teamlid meerdere aanpasbare tools, zodat zij beschikken over de benodigde functionaliteit om klantenservice van wereldklasse te kunnen bieden. Met onze uitgebreide reeks contact center toepassingen kunnen uw medewerkers en supervisors de gespreksproductiviteit vergroten en hun meest uitdagende interacties eenvoudig afhandelen.

Medewerker

Evolve Contact Suite’s Medewerker-console is een gebruiksvriendelijke interface-toepassing, die speciaal is ontwikkeld om te voldoen aan de behoeftes van contact center medewerkers en om klanttevredenheid te vergroten. Deze unieke tool vereenvoudigt communicatie en geeft medewerkers toegang tot real-time informatie, zoals gespreksrapportage en wachtrijstatistieken. Het verbetert de samenwerking tussen werkgroepen door meer zicht te geven op telefoon- en beschikbaarheidsstatus van andere werkgroepleden. Het stelt medewerkers ook in staat om hun werk efficiënter te doen en betere beslissingen te nemen.

Voordelen

  • Ondersteun Omnichannel Communicatie en stel uw klanten in staat om via het kanaal van hun voorkeur contact met u op te nemen, waaronder telefoon, email, sms, webcallback, webchat, social media en fax
  • De mogelijkheid om vanaf elke locatie te werken
  • Verhoogde productiviteit, verbeterde communicatie en vergrootte klanttevredenheid
  • Mogelijkheid om alle interactietypen af te handelen vanuit één toepassing, inclusief inkomende ACDoproepen, uitgaande dialer-campagne oproepen, e-mails, webchat, etc.
  • Betere besluitvorming, verbeterd zicht & efficiëntere gespreksafhandeling
  • Real-time toegang tot medewerker-en wachtrij statistieken
  • Slank ontwerp dat scherminhoud tot een minimum beperkt en toch rijke functionaliteit biedt

Supervisor

Evolve Contact Suite’s Supervisor Client biedt krachtige tools en inzichten om leidinggevenden te helpen contact center prestaties te verbeteren en cruciale beslissingen te nemen. Daarnaast is het mogelijk medewerkers, wachtrijen, uitgaande campagnes en callbacks actief te managen. Deze tool geeft contact center leidinggevenden real-time controle en zicht op medewerkers en andere bedrijfsprocessen.

We bieden de flexibiliteit om aangepaste dashboards en rapporten te maken, zodat supervisors beter in staat zijn medewerkersefficiëntie te vergroten en klantervaring te verbeteren. Evolve Contact Suite’s Supervisor Client biedt geavanceerde mangementfuncties, zoals:

  • Whisper-coaching en live meeluisteren met gesprekken
  • Manage callbacks voor geëscaleerde of onbeantwoorde interacties
  • Creëer, monitor en manage uitgaande gesprekscampagnes
  • Monitor en wijzig de ACD-status van de medewerker
  • Activeer/deactiveer gespreksopname voor onder toezicht staande medewerkers
  • Plaats medewerkers tijdelijk in of uit wachtrijen

Voordelen

  • Verbeter bedrijfsefficiëntie door middel van real-time weergave van contact center-, medewerkersen wachtrij-prestaties
  • Bespaar tijd & verbeter bedrijfseffectiviteit door middel van hands-on tools om medewerkersprestaties te monitoren, wachtende en onbeantwoorde gesprekken te beheren en beslissingen te nemen over personeelsbezetting, op basis van real-time KPI’s
  • Identificeer en ontwikkel operationele verbeteringen op basis van ingebouwde rapportage en analyse
  • Vergroot klanttevredenheid door onbeantwoorde gesprekken toe te wijzen aan medewerkers, zodat u er zeker van bent dat de klant teruggebeld wordt
  • Beoordeel medewerkerinteracties door mee te luisteren en door coaching en feedback te geven op gespreksopnames
  • Flexibiliteit om vanaf welke locatie dan ook te werken