Cloud Contact Center
Klantvriendelijker kan niet.
Welke doelen wilt u behalen? Wij voorzien uw contact center van software en services van wereldklasse. Met onze oplossingen heeft u alle tools in handen om het beste in medewerkers naar boven te halen en klanten te bedienen, boeien en binden.

Callcenter software platform
Beheer klantcontact overzichtelijk in één platform, bewezen en beproefd door de grootste bedrijven wereldwijd.

Slimme routeringen
Begeleid klanten automatisch naar de plaats waar uw medewerkers ze het best helpen, met slim gebruik van data.

UC integraties en apps
Open met Evolve IP een hub aan tools, van CRM tot productiviteit. Onze oplossingen zijn altijd up-to-date.

Social media in het contact center
Integreer de sociale media-kanalen die u vooruit helpen in één platform, voor optimale efficiency, betere service en webcare.

Rapportage en KPI dashboarding
Krijg inzicht via uitgebreide rapportages, maak zelf dashboards of gebruik de data als voeding voor uw analysetools.
Omnichannel klantcontact in de cloud
Klanten geven elke organisatie bestaansrecht. Zonder klanten, geen bedrijf. Evolve IP neemt daarom geen genoegen met een doorsnee Contact Center, maar gaat voor goud. Met onze oplossingen voor omnichannel klantcontact voldoet u aan de wensen om contact op te kunnen nemen wanneer ze willen en op welke manier.
Met alle voordelen van software in de cloud, zoals eenvoudig beheer, lage kosten en de nieuwste features als intelligent routing op basis van data en geweldige koppelingen met de meest gebruikte CRM-systemen.
Meer weten over communication & collaboration?
Werk samen met Evolve IP, Microsoft en Cisco en loop voorop in communications & collaboration. Bel ons op (0)88 – 428 31 11 voor een vrijblijvend adviesgesprek of een demo.