Download het Quadrant

Contact Center as a Service, Noord-Amerika.

Evolve IP is erkend in Gartner’s Magic Quadrant voor

Callcenter software platform

Sublieme klantenservice voor smiles.

Met Evolve IP’s callcenter software platform brengt u het beste in medewerkers naar boven en krijgen klanten de sublieme service die ze verwachten. De mogelijkheden zijn enorm. Dus stellen wij graag eerst de vraag: welke doelen wilt u behalen met uw contact center? Wij denken mee en garanderen u het beste van ons platform voor uw business.

Evolve IP kruipt in de huid van uw klant

Alleen als u weet waarom klanten contact opnemen met uw organisatie, bent u in staat om ze goed te helpen. Wij kijken daar kritisch naar. Welke vragen komen binnen? Waarom bellen mensen? Samen bepalen we hoe we uw uitdagingen omzetten in heldere doelen en KPI’s. Met Evolve IP werkt u meetbaar aan resultaat.

Contact center software in de cloud

Contact centers staan voor de uitdaging om klanten omnichannel te bedienen en tegelijkertijd de kosten in de hand te houden. Met onze cloud contact center-software as a service krijgt u beide.

  • Schaalbaar; betaal alleen voor wat u nodig heeft
  • Flexibel; schaal gebruikers op en af op elk moment
  • Onderhoudsvrij; geen beheer of onderbrekingen
  • Up-to-date; gebruik de nieuwste features voor customer experience
  • Gebruiksvriendelijk; richt uw callcenter in en beheer het op één plaats

Evolve IP’s call center software platform

Van kwaliteitsmanagement tot klantonderzoeken, van CRM-integratie tot business intelligence, krijg alle tools in handen om de klantervaring en interactie met uw team te verbeteren.

  • Omnichannel klantcontact

    Met Evolve IP’s platform heeft u alles in één interface om klanten te bedienen zoals ze dat wensen; bijv. via e-mail, sms, chat, social media of telefoon.

  • Integratie met CRM-systemen

    Met onze CRM Connector haalt uw callcenter nog meer uit elk contact. Evolve IP koppelt met de grootste platformen als Salesforce, Zendesk en Microsoft Dynamics.

  • Quality Monitoring

    Krijg optimale controle op de kwaliteit met call recording, live of later luisteren, rapportkaarten en meer.

  • Realtime rapportages

    Bewaak kwaliteit en kosten met de handige rapportages en maak zo de juiste beslissingen om de productiviteit en service te verhogen.

  • Geavanceerde tools

    Benut de kracht van klantcontact in optima forma met onder meer Workforce Management, IVR en Post Gesprek Evaluatie, Wachtrij-callback en Dialer.

Ontdek alle features

  • features 01
  • features 01
  • features 01
  • features 01

Erkend door Gartner

Evolve IP is erkend in Gartner’s Magic Quadrant voor Contact Center as a Service, Noord-Amerika.

Download gratis

Ontdek de 8 tips om u te onderscheiden in een omnichannel-strategie.

Meer weten over ons callcenter platform?

Wij houden van klantcontact. Bel ons op (0)88 – 428 31 11, mail naar info@evolveip.eu of maak een vrijblijvende afspraak om kennis te maken.