Download whitepaper

Lees het whitepaper en krijg inzicht in de juiste KPI's, houdt controle en stuur bij waar nodig.

Wat is de belangrijkste stuurinformatie voor uw contactcenter op afstand?

Callcenter management rapportages en KPI dashboarding

Sturen op service en smiles.

Inzicht in de snelheid en kwaliteit van uw contact center is essentieel om de resultaten actief te verbeteren. Met Evolve IP heeft u alle statistieken in handen: real-time en gepland, standaard en custom, of de rauwe data als voer voor uw Business Intelligence-systeem.

Contact center KPI’s

Bepaal samen met ons welke doelen u wilt behalen en herleid die naar heldere KPI’s waar u op stuurt. Meet uw contact center performance om snel bij te kunnen sturen. Zo houd u medewerkers en klanten tevreden.  Voorbeelden van callcenter KPI’s zijn:

  • Interactie-KPI’s als interactievolume, verbroken interacties, ASA (Average Speed of Answer) en serviceniveaus
  • Productiviteits-KPI’s als afgehandelde gesprekken, doorverbindingen, wachttijd, etc.
  • Doorgebrachte tijd in de verschillende ACD-fases (Automatic Call Distribution)
  • Onbeschikbaarheids-details en inlog- en uitlog-activiteiten
Call-Centers-Dashboard

Evolve IP’s callcenter dashboard voor BI

Heeft uw organisatie nog meer behoefte aan geavanceerde rapportages en analyses? Integreer dan onze software eenvoudig met uw BI-systeem.

  • Eenvoudige koppeling

    Implementeer snel een gebruiksvriendelijke Business Intelligence (BI)-oplossing waarmee gebruikers zelf kunnen werken en waarmee u de controle behoudt.

  • Geavanceerde functies

    Configureer en genereer rapporten en bouw query’s en draaitabellen makkelijker dan ooit via de gebruiksvriendelijke interface.

  • Zonder technische kennis

    Manage zonder hulp van IT ad-hoc-analyses, rapportcreatie en datavisualisatie via interactieve dashboards.

Ontdek alle features

  • features 01
  • features 01
  • features 01
  • features 01

Erkend door Gartner

Evolve IP is erkend in Gartner’s Magic Quadrant voor Contact Center as a Service, Noord-Amerika.

Download het whitepaper en stuur u agents aan op afstand

Wat zijn de belangrijkste factoren in het aansturen en bijsturen van uw contact center? Lees het gratis whitepaper van Evolve IP: ‘De belangrijkste stuurinformatie voor uw contactcenter op afstand’.

Meer weten over contact center dashboards & KPI’s?

Wij houden van klantcontact. Bel ons op (0)88 – 428 31 11, mail naar info@evolveip.eu of maak een vrijblijvende afspraak om kennis te maken. Wij maken de business case voor uw contact center.