Slimme routeringen
De snelste weg naar succesvol klantcontact.
Voorkom onnodig klantcontact, bespaar tijd en help uw klanten op de best mogelijke manier met slimme routeringen. Herken klanten direct bij binnenkomst en begeleid ze naar IVR of rechtstreeks naar de juiste vestiging of medewerker. Zo doen uw agents waar ze het best in zijn en helpt u klanten snel en succesvol.
Skill based routing
Evolve IP’s software matcht inkomende berichten en oproepen direct aan de kennis van uw agents. Zo komen vragen meteen bij de juiste persoon terecht en helpt u uw klanten beter en efficiënter.


De slimme routeringen van Evolve IP
Met Evolve IP’s slimme contact center-software herkent u klanten bijvoorbeeld al aan hun telefoonnummer of belfrequentie. Koppelen we uw CRM aan ons platform, dan opent u nog meer manieren voor slimme routes op basis van data.
Eén routeringsengine
Beheer alle interactiekanalen met één routeringsengine, voor een naadloze verbinding tussen kanalen en een vlekkeloze klantervaring.
Single Routing Logic
Geen wirwar van complexe lijnen, maar één enkele set van routing logic voor alle interactiekanalen.
Routering naar laatste agent
Leid uw klant meteen naar de laatst gecontacteerde medewerker bij verbroken telefoongesprekken, verlaten chats of meerdere e-mails van dezelfde klant.
Omnichannel routering
Creëer geavanceerde stromen voor selfservice-toepassingen, datagestuurde routering en gepersonaliseerde klantinteracties in één platform.
Ontdek alle features
- features 01
- features 01
- features 01
- features 01

Meer weten over communication & collaboration?
Wij houden van klantcontact. Bel ons op (0)88 – 428 31 11, mail naar info@evolveip.eu of maak een vrijblijvende afspraak om kennis te maken.