Neem contact op

Meer weten over social media in contact centers?

Social media in het contact center

Snel contact via sociale netwerken.

Evolve IP’s online Contact Center-platform handelt naast de traditionele kanalen voice, chat en e-mail ook inkomende berichten via Whatsapp, Facebook Messenger en Twitter DMs gestroomlijnd af. Op één uniforme manier voor alle kanalen, verdeeld over de beschikbare medewerkers of agenten, op basis van skills.

Social media contact center van Evolve IP

Stel uw medewerkers en klanten met ons Contact Center-platform in staat om met uw organisatie te communiceren via sociale netwerken. Evolve IP heeft een social media-integratie met:

  • WhatsApp
  • Facebook Messenger
  • Twitter DM

De vraag is: welke kanalen dragen bij aan uw bedrijfsdoelen en klanttevredenheid, en welke niet? Wij analyseren en adviseren eerst, zodat u uw kostbare tijd en energie in de juiste kanalen steekt.

Download gratis

Omnichannel: communiceren via alle gewenste kanalen van de klant, van telefoon tot social media. Download gratis het whitepaper en zorg voor een afgestemde ervaring voor uw klant!

Meer weten over social media in contact centers?

Wij houden van klantcontact. Bel ons op (0)88 – 428 31 11, mail naar info@evolveip.eu of maak een vrijblijvende afspraak om kennis te maken.