Menu

Online Broadcast Manager

Eenvoudig en snel grote groepen mensen benaderen met een persoonlijk bericht, zonder beslag te leggen op resources binnen uw organisatie.

Voordelen:

  • Communiceer laagdrempelig
  • Bereik in korte tijd grote groepen mensen
  • Personaliseer het contact met uw klanten
  • Zet campagnes op in 4 eenvoudige stappen
  • Communiceer met een constante kwaliteit en tone-of-voice
  • Verlaag uw kosten

Demo Online Broadcast Manager

Wilt u weten hoe u Online Broadcast Manager in kunt zetten?
In 30 minuten laat een consultant u alle mogelijkheden zien.

Vraag een demo aan
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Ik ga akkoord

Bij het verzenden van het formulier geeft u toestemming dat Evolve IP uw persoonsgegevens verwerkt om u via verschillende marketingkanalen (via telefoon, post, e-mail of social media) te informeren over onze producten, diensten en actualiteiten binnen het vakgebied. Wilt u geen informatie van ons ontvangen, dan kunt u zich afmelden via de opt-out of per e-mail naar info@evolveip.eu. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.

Features van deze dienst

Maak campagnes aan, upload verzendlijsten, definieer templates en beheer deze met behulp van de webportal. U bepaalt zelf de te gebruiken meldteksten en tijdschema’s waarbinnen de SMS en/of e-mail berichten verstuurd worden.

Lees meer
  • Webportal voor eenvoudig beheer
  • Tot 20 gelijktijdige campagnes
  • Personalisatie door 12 uservelden per contactpersoon
  • 5 contact en herhaalschema’s per campagne
  • 5 sms templates
Het klantcontactmodel: De weg naar onderscheidend klantcontact

Het klantcontactmodel: De weg naar onderscheidend klantcontact

Heeft u het klantcontactproces goed voor elkaar? Of heeft u het gevoel dat het beter kan? Op basis van onze ervaringen bij honderden organisaties hebben wij een klantcontactmodel opgesteld. Lees in dit whitepaper waar op dit moment staat en wat u kunt doen om écht onderscheidend te zijn op het gebied van klantcontact.

Download whitepaper
Cannock Chase gebruikt Online Contact Center - logo
Case
Cannock Chase gebruikt Online Contact Center

Met Online Broadcast Manager kan Cannock Chase snel en eenvoudig klanten en relaties informeren via SMS- en spraakberichten.

Bekijk de case

Meer over deze dienst weten?

Wij gaan graag met u in gesprek over Online Broadcast Manager. Een consultant neemt vrijblijvend contact met u op.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Ik ga akkoord

Bij het verzenden van het formulier geeft u toestemming dat Evolve IP uw persoonsgegevens verwerkt om u via verschillende marketingkanalen (via telefoon, post, e-mail of social media) te informeren over onze producten, diensten en actualiteiten binnen het vakgebied. Wilt u geen informatie van ons ontvangen, dan kunt u zich afmelden via de opt-out of per e-mail naar info@evolveip.eu. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Chat met ons