Financiële dienstverleningZorg voor transparantie in uw serviceverlening en verdien het vertrouwen van uw klanten.
DetailhandelOptimaliseer de bereikbaarheid van uw organisatie met minder telefoongesprekken op de winkelvloer. Geen telefooncentrales meer in uw winkels, maar flexibele en schaalbare dienstverlening waarmee u seizoenspieken eenvoudig opvangt.
OverheidVerbeter de bereikbaarheid van uw overheidsorganisatie. Optimale communicatie tussen overheid, burgers en bedrijfsleven is essentieel voor een goede samenwerking.
GezondheidszorgOnderscheid je als zorgverlener door goede service te bieden zonder dat uw bereikbaarheid in het geding komt. Bereikbaarheid is van levensbelang in de zorg!
EnergieLoyale klanten creëren voorkomt de jaarlijkse migratiestromen in uw klantenbestand.
WoningbouwTevreden klanten die bij problemen op een snelle en adequate manier worden geholpen. Wat u als bedrijf uitstraalt in het contact met uw klanten is enorm belangrijk.
E-commerceKomen uw klanten er online niet uit, dan is het belangrijk dat zij eenvoudig persoonlijk contact met u kunnen opnemen.
Zakelijke dienstverleningDigitalisering en veranderende behoeften zorgen ervoor dat de concurrentie toeneemt. Simuleer de loyaliteit van uw klanten en voorkom dat zij naar de concurrent gaan.
Tot 10 keer goedkoper dan het beantwoorden van vragen en 24/7 beschikbaar. Eenvoudig in te zetten over meerdere kanalen, zoals telefoon, SMS en mobiele apps.
Voordelen:
Verminder de calls in het contact center
Bespaar 90% op de kosten per contact
Geef 24/7 ondersteuning aan uw klanten
Borg de privacy van uw klanten
Voer klantdata in met minder fouten
Demo Online SelfService
Wilt u ook selfservice oplossingen inzetten voor uw klanten?
In 30 minuten laat een consultant u alle mogelijkheden zien.
Het klantcontactmodel: De weg naar onderscheidend klantcontact
Heeft u het klantcontactproces goed voor elkaar? Of heeft u het gevoel dat het beter kan? Op basis van onze ervaringen bij honderden organisaties hebben wij een klantcontactmodel opgesteld. Lees in dit whitepaper waar op dit moment staat en wat u kunt doen om écht onderscheidend te zijn op het gebied van klantcontact.
In gesprek met de RBG: “Mensen bellen liever dan dat ze lezen”
De Regionale Belasting Groep handelt een groot deel van de veel gestelde vragen af via Online SelfService. Dit verbetert de bereikbaarheid, bespaart kosten en medewerker hebben meer tijd voor ingewikkelde vragen.
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper
De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center