Menu

Online SelfService: Features

Zet selfservice in voor automatische afhandeling van inkomende gesprekken over verschillende kanalen zoals telefonie, SMS en mobiele apps.

Eenduidige communicatie over meerdere kanalen

Handel selfservice verzoeken af via telefonie, SMS, Chat of mobiele apps. Uw klant krijgt een eenduidig antwoord ongeacht het kanaal waarmee hij contact opneemt met een consistente branding van uw organisatie.

Integratie met ERP/CRM systemen

Koppel de selfservice omgeving aan uw backend systemen zodat klanten hun gegevens kunnen opvragen en wijzigen zonder tussenkomst van uw medewerkers. Geef klanten autonomie om zelf hun dienstverlening in te richten.

Modulaire opbouw

Ontwikkel eenvoudig toets, spraak en webapp gestuurde selfservice applicaties.

Vraag een demo aan

Wilt u de voordelen van bovenstaande features zelf ervaren? In 30 minuten laat een consultant u alle mogelijkheden zien.

Vraag een demo aan
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons