Menu

Online BedrijfsTelefonie Call Center: Features

De meest flexibele callcenter oplossing in de markt! Uitgebreide routering mogelijkheden, overzichtelijke rapportages en eenvoudig te integreren met uw bedrijfstelefonie omgeving.

Skill based en priority routeringen

Verdeel inkomende telefoniegesprekken op basis van skills en ervaring zodat gesprekken altijd worden afgehandeld door de agent die het beste past bij het onderwerp van de vraag en het type klant.

CRM / ERP integraties

Integreer telefonie eenvoudig met andere onderdelen van uw contact center omgeving. Integreer met uw CRM-, ticketing- of ERP systemen en gebruik de click to dial functionaliteit.

Gespreksverdeling over agenten

Verdeel gesprekken automatisch over de agenten die op dat moment beschikbaar zijn om het gesprek direct te ontvangen.

Call recording

Neem uw inkomende, uitgaande en interne gesprekken op zodat u de opnames kunt gebruiken voor compliance of trainingsdoeleinden. Opnames worden standaard 1 maand bewaard en zijn eenvoudig terug te vinden en te beluisteren via de webportal.

Supervisor monitoring

Monitor het callcenter op basis van de realtime overzichten en historische rapporten en zoom in op uw agents tijdens gesprekken voor trainings- en coaching doeleinden. U kunt dit vanaf iedere willekeurige PC met een internetverbinding.

Cloud delivery model

Maak gebruik van een callcenter infrastructuur uit de cloud en zet deze schaalbaar en flexibel in om de business maximaal te ondersteunen. U heeft altijd de meest actuele versie en betaalt alleen voor wat u gebruikt zonder dat er hoge investeringen nodig zijn.

Vraag een demo aan

Wilt u de voordelen van bovenstaande features zelf ervaren? In 30 minuten laat een consultant u alle mogelijkheden zien.

Vraag een demo aan
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons