Menu

Online Contact Center: Features

De omnichannel cloud contact center dienst voor het uniform routeren van telefonie, e-mail, chat en social messaging vanuit één geoptimaliseerde interface voor uw agents.

Telefonie, e-mail, chat en social messaging

Handel in één geïntegreerde interface de verschillende klantinteracties af. Telefoongesprekken, chat, e-mail en social messaging via WhatsApp, Twitter en Facebook Messenger. Alle via deze kanalen inkomende gesprekken worden op één uniforme manier verdeeld over de beschikbare agenten.

Historische rapportages en realtime dashboard

Monitor het totale contact center en alle kanalen. Verbeter de performance op basis van de inzichten in het inkomend en uitgaand belverkeer met behulp van het realtime dashboard en historische rapportages.

Integraties met CRM en ERP systemen

Geef vanuit één interface alle benodigde klantcontact informatie direct weer op het scherm van de agent. Herken uw klant, creëer een 360 graden klantbeeld en maak omnichannel klantervaringen mogelijk.

Skill based routing

Verdeel inkomende berichten op basis van skills en ervaring zodat gesprekken altijd worden afgehandeld door de agent die het beste past bij het onderwerp van de vraag en het type klant.

Outbound dialing

Benader snel en efficiënt een grote groep klanten of prospects met behulp van preview of predictive campagnes.

Cloud delivery model

Neem uw contact center infrastructuur af als een service en zet deze schaalbaar en flexibel in om de business maximaal te ondersteunen. U heeft altijd de meest actuele versie en betaalt alleen voor wat u gebruikt zonder dat er hoge investeringen nodig zijn.

Vraag een demo aan

Wilt u de voordelen van bovenstaande features zelf ervaren? In 30 minuten laat een consultant u alle mogelijkheden zien.

Vraag een demo aan
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons