Menu

Online Routing Manager: Features

Speel actief in op uw klant en geef deze de autonomie om zo snel mogelijk het gewenste resultaat te behalen.

Online beheer portal

Pas uw contact center aan op de actuele situatie. Op basis van de uitgebreide rapportages heeft u inzicht in de bereikbaarheid van uw organisatie. Pas routeringen aan, wijzig meldingen, manage doorgangen en wachtrijen om de bereikbaarheid te optimaliseren.

Slimme routeringen

Voorspel waarom uw klant contact met u opneemt door te kijken waar de klant zich bevindt in de customer journey. Routeer de klant direct naar de medewerker of omgeving waar de klant het snelst is geholpen.

Intelligente keuzemenu’s

Gebruik de informatie die u al van uw klant weet, voorspel welke vraag uw klant wil stellen en pas het keuzemenu aan met voor de klant relevante opties.

Klantherkenning

Voorzie uw agent, door herkenning van het telefoonnummer of klantnummer, direct van alle gegevens over de beller. Bespaar tot 20% op uw kosten door efficiëntere gespreksafhandeling.

Calamiteiten en openingstijden schakelaar

Verlaag direct de druk op uw contact center afdeling. Schakel bij onvoorziene calamiteiten direct een melding in of pas routeringen aan.

Cloud delivery model

Neem uw Contact Center infrastructuur af als een service en zet deze schaalbaar en flexibel in om de business maximaal te ondersteunen. U heeft altijd de meest actuele versie en betaalt alleen voor wat u gebruikt zonder dat er hoge investeringen nodig zijn.

Vraag een demo aan

Wilt u de voordelen van bovenstaande features zelf ervaren? In 30 minuten laat een consultant u alle mogelijkheden zien.

Vraag een demo aan
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons