Menu

Contact center omgeving: Features

Benut uw systemen optimaal en voed deze automatisch met informatie vanuit het contact center. Uw contact center systeem wordt zo één integrale klantcontact omgeving.

Trigger functie

Speel in op uw data Wanneer er meerdere contactpogingen uit een bepaalde regio komen, dan kan dit een aanleiding zijn om uw service organisatie te laten onderzoeken of er iets mis is. Door het contact center te koppelen aan uw BPM systeem, kunt u hier alerts voor instellen.

Uitgebreide dashboards en rapportages

Koppel uw contact center met de juiste informatie Door het koppelen van uw contact center systemen met de voorkant beschikt over de juiste informatie om uw dienstverlening te optimaliseren. Zo kunt u bij voorbeeld zien op welke items uit de kennisbank het meest gezocht wordt en meten of de oplossing doeltreffend is.

Widget in de agent desktop

Voorzie uw medewerkers van informatie Binnen de userinterface voor uw agents is een widget ingebouwd waarbinnen informatie uit andere systemen in één oogopslag zichtbaar is. Hierdoor beschikken zij over de benodigde informatie om het gesprek met de klant effectief en efficiënt te kunnen voeren.

Vraag een demo aan

Wilt u de voordelen van bovenstaande features zelf ervaren? In 30 minuten laat een consultant u alle mogelijkheden zien.

Vraag een demo aan
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons