Menu

Social media: Features

Maak social messages een onderdeel van uw omnichannel contact center oplossing en stuur al uw kanalen aan op één uniforme wijze.

Uniforme afhandeling van social messages

Doordat u social media heeft geïntegreerd binnen uw contact center omgeving, kunnen medewerkers social messages op dezelfde manier afhandelen zoals zij chat of email afhandelen. Dit maakt de beantwoording een stuk eenvoudiger.

Contact center kpi’s worden gemeten

De integratie binnen de contact center omgeving zorgt er ook voor dat u de kpi’s ook kunt opstellen per social media kanaal en over alle kanalen heen.

Opname in dashboard en historische rapportages

De kpi’s zijn meetbaar en worden meegenomen in het dashboard en de historische rapportages waardoor u beschikt over alle informatie om uw contactcenter goed aan te kunnen sturen.

Social kanaal beschikbaar binnen dezelfde userinterface

Uw agents hoeven niet te switchen tussen verschillende applicaties per social media kanaal. Een overzichtelijk dashboard stelt nieuwe social messages automatisch beschikbaar aan de toegewezen agents.

Vraag een demo aan

Wilt u de voordelen van bovenstaande features zelf ervaren? In 30 minuten laat een consultant u alle mogelijkheden zien.

Vraag een demo aan
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons