Menu

Telecom infrastructuur: Features

Wanneer u gebruikt maakt van uw telefooncentrale voor het contact met uw klanten, dan ontbreekt het vaak aan de juiste functionaliteit en de inzichten waarmee u kunt sturen op de performance van uw contactcenter.

Realtime dashboards en historische rapportages

Al uw KPI's meetbaar De performance van uw gehele klantcontact omgeving inzichtelijk in één dashboard en historische rapportages. Al uw kpi’s zijn meetbaar over al uw klantcontactkanalen en niet meer op meerdere manieren interpreteerbaar.

Flexibel licentiemodel voor tweedelijns support

Stel meer medewerkers in staat om uw klant te helpen Het flexibele licentiemodel voor de tweedelijns support maakt het interessant om meer medewerkers in staat te stellen klanten te kunnen helpen. U maakt optimaal gebruik van de in uw organisatie aanwezige kennis en verkleint de afstand tot uw klanten.

Meerdere communicatiekanalen vanuit één applicatie.

Voeg meerdere kanalen toe aan uw contact center U kunt naast voice ook andere kanalen gebruiken zoals sms, email, chat en social media. Door al deze kanalen vanuit één applicatie aan te sturen, wordt het beheer van uw contact center eenvoudig. Uw medewerkers werken niet meer in 8 applicaties tegelijk. Dit scheelt een hoop switchen tussen de verschillende beeldschermen wat de kans op foutieve registraties verkleint.

Volwaardige callcenter functionaliteit

Maak altijd gebruik van de nieuws functionaliteit Wachtrijen, routeringen, call recording & monitoring, zomaar wat functionaliteit die u kunt krijgen wanneer u een contact center oplossing toevoegt aan uw telefonie oplossing. U haalt een volwaardige callcenter oplossing in huis met altijd de nieuwste functionaliteit.

Presence informatie

Verkrijg inzicht in de beschikbaarheid van uw agents Op het moment dat een complexe klantvraag niet door de eerstelijns medewerker kan worden beantwoord, kan deze medewerker direct zien wie er vanuit de tweede lijn beschikbaar is om de klant te helpen en de klant doorverbinden. Gebruikt u Skype for Business om uw presence aan te geven? Geen probleem. De klantcontact oplossingen van Evolve IP zijn eenvoudig te integreren met Skype for Business.

Vraag een demo aan

Wilt u de voordelen van bovenstaande features zelf ervaren? In 30 minuten laat een consultant u alle mogelijkheden zien.

Vraag een demo aan
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons