Financiële dienstverleningZorg voor transparantie in uw serviceverlening en verdien het vertrouwen van uw klanten.
DetailhandelOptimaliseer de bereikbaarheid van uw organisatie met minder telefoongesprekken op de winkelvloer. Geen telefooncentrales meer in uw winkels, maar flexibele en schaalbare dienstverlening waarmee u seizoenspieken eenvoudig opvangt.
OverheidVerbeter de bereikbaarheid van uw overheidsorganisatie. Optimale communicatie tussen overheid, burgers en bedrijfsleven is essentieel voor een goede samenwerking.
GezondheidszorgOnderscheid je als zorgverlener door goede service te bieden zonder dat uw bereikbaarheid in het geding komt. Bereikbaarheid is van levensbelang in de zorg!
EnergieLoyale klanten creëren voorkomt de jaarlijkse migratiestromen in uw klantenbestand.
WoningbouwTevreden klanten die bij problemen op een snelle en adequate manier worden geholpen. Wat u als bedrijf uitstraalt in het contact met uw klanten is enorm belangrijk.
E-commerceKomen uw klanten er online niet uit, dan is het belangrijk dat zij eenvoudig persoonlijk contact met u kunnen opnemen.
Zakelijke dienstverleningDigitalisering en veranderende behoeften zorgen ervoor dat de concurrentie toeneemt. Simuleer de loyaliteit van uw klanten en voorkom dat zij naar de concurrent gaan.
Flexibel in te stellen tijdvakken en overlopen die gekoppeld kunnen worden aan uw bestaande roosterpakket om automatisch door te verbinden naar de persoon van dienst.
De thuiszorg is de afgelopen jaren aan veranderingen onderhevig. Door groei van organisaties en centralisatie van processen is het niet vanzelfsprekend dat uw werknemers direct in contact staan met uw cliënten. Om het contact met cliënten op een juiste manier te onderhouden worden er oplossingen gezocht die vaak tijdrovend en inefficiënt zijn.
Zorgorganisatie Azora wil ervoor zorgen dat cliënten direct de juiste thuiszorgmedewerker aan de lijn krijgen. Met Teamcontact rinkelt de telefoon automatisch bij de dienstdoende medewerker waardoor de bereikbaarheid van het thuiszorgteam is geborgd.
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper
De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center