Menu

Online Teamcontact: Features

De telefoon is het startschot voor uw team om in actie te komen. Met Online Teamcontact rinkelt de telefoon automatisch bij de juiste medewerker.

Instelbare tijdvakken en overlopen

Maak gebruik van flexibele tijdvakken en overlopen De telefonische beschikbaarheid wordt ingericht door de roosterindeling. Het 24-uurs rooster kan ingedeeld worden in 10 tijdvakken voor maximaal 100 medewerkers. Per tijdvak zijn maximaal 4 pogingen in te stellen om de juiste medewerker aan de lijn te krijgen.

Integratie met roosterpakketten

Integreer met verschillende roosterpakketten Online TeamContact beschikt over een eigen rooster dat u kunt invoeren, maar kan ook het rooster van andere applicaties gebruiken zoals Nedap ONS, PinkRoccade, Unit4, Recare en Timetell. Gebruikt u een ander roosterpakket? Vraag ons naar de mogelijkheden.

Welkomsttekst

Beheer uw welkomstteksten U kunt via de webportal eenvoudig beheren. U kunt welkomstteksten, beluisteren, uploaden of inspreken via de “call me now” functionaliteit voor gebruik binnen uw dienst.

Webportal met statistieken

Maak gebruik van uw webportal In de webportal kunt u de welkomsttekst instellen, het rooster invoeren, aanpassingen doorvoeren en statistieken opvragen. Hier vindt u ook uitgebreide statistieken over de bereikbaarheid van het team en de individuele medewerkers.

Weergave teamnummer

Stuur het B-nummer mee met uw call Geef kunt het (B-) nummer meegeven dat de beller gedraaid heeft. Uw medewerkers zien dan dat er vanuit Teamcontact gebeld wordt en kunnen de urgentie beter inschatten.

Voice2mail

Laat uw voicemail uitkomen in uw mail U kunt er voor kiezen om als laatste punt in de overloop een voicemail in te stellen en deze in uw mail uit te laten komen.

Vraag een demo aan

Wilt u de voordelen van bovenstaande features zelf ervaren? In 30 minuten laat een consultant u alle mogelijkheden zien.

Vraag een demo aan
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons