Functie Beschrijving UC Gebruiker Premium Gebruiker Standaard Gebruiker Gemeenschappelijke Ruimte
Beller-ID: Hiermee kunnen gebruikers de identiteit van de beller zien op hun telefoon en in hun toepassingen
Groepsdirectory: Hiermee kunnen gebruikers via de Evolve IP-handset in de bedrijfsdirectory zoeken
N-Weg Bellen: Hiermee kunnen gebruikers via de handset een drie-weg-oproep starten en N-weg bellen vanuit applicaties
Overhead Paging: Hiermee kunnen organisaties op verschillende locaties berichten omroepen via een extern speakersysteem.
Privacy: Verwijdert een gebruiker uit de bedrijfsdirectory om ongewenste oproepen van buiten de organisatie te voorkomen.
Altijd Doorschakelen: Hiermee kan een gebruiker alle inkomende oproepen doorschakelen naar een ander telefoonnummer
Doorschakelen bij Bezet: Hiermee kan een gebruiker oproepen doorschakelen naar een andere bestemming wanneer hij/zij bezet is
Doorschakelen bij Geen Antwoord: Hiermee kan een gebruiker oproepen doorschakelen naar een andere bestemming wanneer een inkomende oproep niet binnen een bepaalde tijd wordt beantwoord
Doorschakelen bij Onbereikbaar: Een bedrijfscontinuïteitsinstelling die oproepen naar mobiele telefoons van gebruikers pusht wanneer een handset geen contact kan maken met het gehoste PBX-platform.
Voicemail / Unified Messaging Hiermee kunnen gebruikers voicemailberichten ontvangen op de handset en als .WAV-bestand in hun email. Daarnaast kunnen zij hiervan SMS-notificaties ontvangen.
Voice Platform API: Biedt bedrijven de mogelijkheid zakelijke toepassingen te integreren met het Evolve spraakplatform voor algemene functies, zoals: click-to-call, beller-ID, schermpop-up en meer.
Overal (Paren): Hiermee kunnen gebruikers oproepen ontvangen op een mobiel apparaat en vervolgens probleemloos doorverbinden met een deskphone. Het bedrijfstelefoonnummer kan worden gebruikt om uitgaande oproepen te doen vanaf een mobiel apparaat.
Bezetlampenveld (lijnmonitor): Hiermee kan een gebruiker de status (beschikbaar, bezet) van een andere extensie of DID bekijken.
Shared Call Appearance: Hiermee kunnen meerdere apparaten (handsets) functioneren onder één extensie of DID en kunnen oproepen worden gedeeld tussen meerdere apparaten.
Alternate Numbers: Hiermee kunnen gebruikers voor het ontvangen van oproepen meerdere telefoonnummers hebben, zowel binnenlandse als internationale.
Call Barge: Hiermee kan de gebruiker inbellen op een reeds beantwoorde oproep, waardoor er een drieweggesprek wordt gecreëerd.
Push-to-Talk (Intercom): Hiermee kan de gebruiker 1 op 1 met andere gebruikers in de organisatie communiceren via de luidspreker op hun telefoon.
Overname Doorgestuurd Gesprek: Hiermee kan een gebruiker een oproep beantwoorden die gericht is aan een andere telefoon in de groep.
Niet Storen: Hiermee kunnen gebruikers hun station instellen als niet beschikbaar, zodat inkomende oproepen dezelfde behandeling krijgen als bij bezet.
N-Weg Bellen: Hiermee kunnen gebruikers een willekeurig aantal andere partijen toevoegen aan een oproep van UC-One, met een maximum van 15.
Remote Office: Hiermee kunnen gebruikers hun Evolved Office-service waar dan ook, online of offline, openen en gebruiken (bijv. thuiskantoor, mobiele telefoon).
Selectieve Acceptatie/Afwijzing van Oproepen: Hiermee kan een gebruiker criteria definiëren, die ervoor zorgen dat bepaalde inkomende oproepen worden geaccepteerd of afgewezen.
Simultaan Rinkelen: Hiermee kunnen gebruikers tegelijkertijd meerdere telefoons laten afgaan (maximaal 10) wanneer er een oproep ontvangen wordt op hun Evolve IP-telefoonnummer.
Snelkiezen: Hiermee kunnen gebruikers één- of tweecijferige codes gebruiken om maximaal 100 snelkiesnummers te bellen.
Prioriteitswaarschuwing: Geef uw telefoon een specifieke beltoon wanneer aan vooraf gedefinieerde criteria, zoals telefoonnummer, tijdstip of dag van de week, is voldaan.
Afwijzing van Anonieme Oproepen: Hiermee kan een gebruiker anonieme partijen, die hun beller-ID expliciet hebben afgeschermd, weigeren.
Selectieve Doorschakeling van Oproepen: Hiermee kan een gebruiker criteria definiëren, die ervoor zorgen dat bepaalde inkomende oproepen worden doorgeschakeld naar een andere bestemming.
Gesprek Parkeren/Gesprek Ophalen: Hiermee kan een gebruiker een oproep parkeren en vervolgens weer ophalen op een ander station binnen de groep.
Gesprek Beantwoorden: Hiermee kan een gebruiker elke inkomende oproep binnen zijn groep beantwoorden.
Hoteling: Hiermee kan een gebruiker (gast) inloggen op een andere telefoon en deze instellen als hun primaire telefoon voor dagelijks gebruik, om vervolgens terug te keren naar het standaard (host) profiel.

 

UC-gebruikers krijgen op basis van de klantorder beschikking over een of twee van de onderstaande toepassingen

 

Functie Beschrijving UC Gebruiker Premium Gebruiker Standaard Gebruiker Gemeenschappelijke Ruimte
Evolved Office: UC-One Een toepassing voor instant messaging, telefoon- en agenda-presence, softphone voor spraak- en videobellen, websamenwerking en mobiliteit. Ondersteunt PC, MAC, iOS en Android. Add-on N/A N/A
Lync Connect (Skype voor Bedrijven) Integreert met Outlook, IE, Firefox en Lync. Gebruikers kunnen zoekopdrachten doen in het bedrijfsadresboek en bedrijfsdirectory. Ook hebben ze toegang tot telefoon-presence in Lync, click-to-call, call control en meer. Add-on N/A N/A
Google Connect Hiermee kunnen bedrijven die gebruik maken van Google Apps en Gmail, telefoon-presence integreren met Gtalk. Ook hebben ze toegang tot click-to-dial vanuit contacten en email, inkomende contacten zoeken, zoeken naar oproepen, rapportage en meer. Add-on N/A N/A
Salesforce Connect Platformintegratie om het automatisch loggen van gesprekken (voor onder meer contacten, leads, accounts, kansen en cases, click-to-call en toegang tot belgeschiedenis) in de Activiteitengeschiedenis van SF mogelijk te maken. Add-on N/A N/A
ZenDesk Connect Platformintegratie om het opzoeken van inkomende beller-ID’s, het automatisch loggen van gesprekken in tickets, click-to-call, toegang tot belgeschiedenis, en meer mogelijk te maken. Add-on N/A N/A
CRM Connect Desktoptoepassing die kan worden geïntegreerd met meer dan 20 CRM-toepassingen, zodat het bijvoorbeeld mogelijk is om in toonaangevende CRM’s een schermpop-up weer te geven bij het opzoeken van beller-ID-informatie, gebruik te maken van click-to-call en toegang te hebben tot oproepinstellingen en telefoon-presence. Add-on N/A N/A

 

Aanvullende Unified Communications Diensten

 

Functie Beschrijving UC Gebruiker Premium Gebruiker Standaard Gebruiker Gemeenschappelijke Ruimte
Audio Conferencing Om deelnemers met elkaar te verbinden kunnen moderators unieke toegangscodes instellen voor toegang tot een audio conference-lijn. Optioneel Optioneel Optioneel N/A
Inkomende Faxberichten Ontvang inkomende faxberichten als emailbijlage. Optioneel Optioneel Optioneel N/A
Voicemail Transcriptie Stuurt een transcriptie van uw audiobericht naar uw e-mail, zodat het op elk apparaat te lezen is. Add-on functie. Optioneel Optioneel Optioneel N/A
Gespreksopname Het vermogen om telefoongesprekken van een gebruiker op te slaan of af te spelen. Gebruikers kunnen alle gesprekken opnemen of alleen wanneer gewenst. Optioneel Optioneel Optioneel N/A
Open Seating Hiermee kan een gebruiker zijn/haar voorkeuren, zoals snelkeuze-instellingen, lijntoetsen en schermtoetsen, instellen op elke beschikbare telefoon, door simpelweg op het betreffende toestel in te loggen met zijn/haar voicemailwachtwoord. Optioneel Optioneel N/A N/A

 

 

Tabel als PDF Downloaden