Waarom kiezen voor gespreksopname van Evolve IP?

Evolve IP’s gespreksopname geeft organisaties en contact centers toegang tot een breed scala aan functies, met grotere schaalbaarheid en flexibiliteit verpakt in een clouddienst-model.

Met Evolve IP’s gespreksopname is uw organisatie altijd beschikbaar. Dat helpt bij de optimalisatie van quality management, compliance-zekerheid en aansprakelijkheids bescherming. Gehost in onze Cloud krijgt u meer betrouwbaarheid, veiligheid en back-up, zonder het risico van lokaal server-falen en gerelateerde hardware-problemen.

Hedendaagse Contact Centers ontvangen eindelijk de erkenning die ze verdienen. Als gevolg van die erkenning worden verwachtingen natuurlijk ook hoger en neemt toezicht toe.

Leidinggevenden eisen quality management KPI’s en continue verbeteringen, compliance-eisen zorgen voor nieuwe niveaus van verantwoording en met een samenleving die er niet voor terugdeinst naar de rechtbank te stappen, moeten organisaties kunnen vertrouwen op een goed gedocumenteerde, procesgestuurde klantinteractiestrategie.

Met Evolve IP’s cloudgebaseerde gespreksopname zijn Contact Centers- en bedrijfsleiders in staat om met succes de uitdaging van deze veranderingen aan te gaan.

Met Evolve IP’s Cloud gespreksopname kunnen klanten hun HIPAA-compliance handhaven*

QM Scorecard
QM Scorecard
QM Group Detailed Report
QM Group Detailed Report
Call Recording Web Interface
Call Recording Portal Interface
Call Recording Portal Interface
Aansprakelijkheidsbescherming Met het vermogen om als organisatie snel en eenvoudig toegang te krijgen tot alle gesprekken kan het spelletje van woord tegen woord niet langer worden gespeeld.
*Compliance zekerheid Evolve IP heeft de strengste nalevingscontroles die in de sector bestaan ondergaan en maakt gebruik van gecodeerde schijven om ervoor te zorgen dat u voldoet aan HIPAA en de daarbij horende compliance-vereisten.
Quality Management Verbeter medewerker-prestaties aanzienlijk en verbeter uw klanttevredenheidsscores om meer omzet en winst te kunnen genereren.

Voordelen

Management en medewerkers

Contact Center managers en hun medewerkers kunnen door betere rapportages direct aansturen, om de kwaliteit te waarborgen. Door een uitgebreide set aan functies en een gemakkelijk aan te passen rapportageportaal, laat u uw medewerker beter presteren. Dit heeft al gevolg een verbetering van de klanttevredenheid

  • Breed scala aan functies: Toegang tot geïndexeerde opnames, live monitoring, tagging en rapportage functies, ongeacht budgettaire beperkingen.
  • Flexibele setup-opties:Meerdere weergavemodellen en portaaloverzichten geven toegang tot alleen die opnames die u wilt zien.
  • Gecentraliseerd management: Manage groepstoewijzingen en monitor gesprekken, ongeacht waar de medewerker zich bevindt.
  • Toegankelijkheid: Zoeken, ophalen en afspelen van opgenomen gesprekken vanuit ons het Evolve IP webportaal. Op basis van zoekcriteria zoals de medewerker, duur, bellende partij, datum/tijd, etc.
  • Controle: Geef supervisors een ongeëvenaarde controle over de kwaliteit van medewerkers/gebruikers en sta administrators point-en-click-configuratie toe door middel van ons prijswinnende OSSmosis-portaal.
Leidinggevenden

Naast de wens om de klanttevredenheid te verbeteren, houden leidinggevenden zich steeds meer. Met de positieve invloed die Contact Center operaties kunnen hebben op de omzet en winst. De Cloud gespreksopname van Evolve IP’s help u hierbij!

  • Lagere TCO: Elimineer Capex voor nieuwe hardware/software en lever een feilloze gebruikservaring.
  • Efficiëntieverbetering: Toegang tot gespreksopnames, ongeacht waar u zich bevindt, zonder de noodzaak voor gespecialiseerde software.
  • Flexibel: Meerdere implementatiemethoden zijn mogelijk om te voldoen aan zakelijke en budgettaire vereisten.
  • Schaalbaar: Verhoog en verlaag kosten op basis van seizoensinvloeden, onverwachte pieken en groei.
  • Calamiteiten herstel: Opnames zijn altijd toegankelijk, zelfs als uw locatie dat niet is.
  • Veilig: Doe uw voordeel met een privé en veilig cloudgebaseerd aanbod van een SOC 3-gecertificeerde organisatie.

Functies

Functie Basis Standaard Premium
Leveringsmethode FTP of Email Cloud: Portaal Weergave Portaal en FTP
Netwerkgebaseerde Gespreksopname
Multi-Leg Opname
On Demand Opnemen
Mogelijkheid om te Pauzeren/Hervatten
Gespreksopname Aankondigingen en Meldingen
Eenvoudig Format en Aanpasbare
Near Time Overdracht naar Klantlocatie
Real Time Overdracht naar Webportaal
Toegang via OSSMosis
Standaard 30 Dagen Opslag
Op Permissie Gebaseerde Portaal Weergaves
Near-Time Portaal Weergave van Opnames
Aanpasbare Groepen voor Gebruikers en Leidinggevenden
Meerdere Filter- en Exportopties
Gedetailleerde, Samenvattings en Audit Rapport Opties
Gesprekslabels voor Referentie en Zoeken
Add-on Opties voor Extra Opslagruimte

Quality Management

Evolve IP Quality Management linkt op maat gemaakte scorecards aan gespreksopnames, om formeel van elke interactie de klant- en medewerker-ervaring te volgen en te meten. Door regelmatig gesprekken te beoordelen, kan uw organisatie de prestaties van uw medewerker drastisch verbeteren en de klanttevredenheid vergroten.

Download onze management data sheet

Elke klantinteractie is van belang voor uw directe bedrijfsresultaat en merkgezondheid op lange termijn. Uw Contact center speelt hierin de meest cruciale rol. Bij elke interactie is uw medewerker ‘het gezicht’ van de organisatie en kan daarbij zowel uw bedrijf opbouwen als afbreken.

Schermopname

Vul uw Quality Management-activiteiten aan met schermopname. Geef de schermen van uw medewerker weer terwijl de klantinteractie aan de gang is, zodat u volledig zicht heeft op de klantervaring en gedragskenmerken van de medewerker. Het vastleggen van een willekeurig percentage van uw medewerker stelt u in staat om hen te coachen op systeemgebruik en de beste manieren om de beller naar een tevreden afloop te loodsen. Voor backofficemedewerkers die geen inkomende klantoproepen beantwoorden, kunt u de schermen op basis van een tijdschema vastleggen, zodat ook zij gecoacht kunnen worden om  systeemprestaties te verbeteren.

Download onze data sheet over gesynchroniseerde schermopname 

Evolve IP’s schermopname met gesynchroniseerde spraakopname geeft Contact Center managers de tools om medewerkers gemakkelijk en efficiënt te kunnen trainen/coachen, de impact van proces- en procedureveranderingen te beoordelen en vertrouwen te bieden rondom compliance voor industrie standaarden, voorschriften en wetten.