Overzicht

Het door Evolve IP gehoste telefoonplatform integreert naadloos met veel toonaangevende CRM- en bedrijfstoepassingen, zoals Salesforce, MS Dynamics, Zendesk, Google Apps en meer. Met behulp van deze CRM-integratietoepassing kunnen bedrijven de echte belofte van unified communications waarmaken, door eindgebruikers waardevolle functionaliteit te geven binnen de toepassingen die ze dagelijks gebruiken.

Het stelt gebruikers in staat meer tijd te besteden aan het daadwerkelijk in gesprek zijn met klanten, in plaats van tijd te moeten verspillen aan het handmatig opzoeken van contact- en accountinformatie in hun CRM. Inkomende oproepen kunnen automatisch contactgegevens in uw CRM openen. Gebruikers hebben daarnaast het vermogen om met behulp van click-to-dial vanuit het CRM een oproep te plaatsen, hun telefoon te besturen, automatische gesprek te loggen en nog veel meer.

Integratie van het door Evolve IP gehoste spraakplatform met uw bedrijfstoepassingen zorgt voor aanzienlijke productiviteitswinst voor uw gebruikers, waarbij het niets uitmaakt of zij op kantoor of ergens anders werken.

Evolved Office: UC-One

Evolve IP verbetert medewerkersproductiviteit met een zelf ontwikkelde applicatie, dat compatibel is met PC, MAC, Android en iOS-mobiele apparaten en tablets. Gebruikers kunnen vanaf iedere locatie op een veilige manier productief communiceren. UC-One is vooraf geïntegreerd met het door Evolve IP gehoste Telefoonsysteem en levert instant messaging, telefoon- en agenda-presence, desktopdeling, softphone- en videobellen, beheren van gesprek routeringen en meer. Veel bedrijven hebben voordeel bij UC-One, door van extern werkende gebruikers al hun gesprekken vanuit het gehoste telefoonsysteem op te nemen, te volgen, te rapporteren, te integreren en te loggen in de zakelijke CRM of OSS. UC-One biedt alle gebruikers, ongeacht waar zij werken, de mogelijkheid om optimaal te kunnen samenwerken.

Outlook Integratie

Evolve IP’s gehoste Telefoonsysteem geeft Microsoft Office (365 en Exchange)-gebruikers eenvoudig te gebruiken tools binnen hun applicatieomgeving, wat resulteert in acceptatie en productiviteitswinst. Gebruikers kunnen telefoon-presence zien, een pop-upscherm met bellerinformatie laten openen, click to call, gespreksrouteringen aanpassen, actieve oproepen managen, gespreksgeschiedenis raadplegen en meer. Deze functies zijn toegankelijk in Outlook en Internet Explorer. De Unified Messaging-functie levert meerdere berichttypes (voicemail, email en fax) af in één Outlook-inbox. De Evolve IP-integratie met Microsoft-toepassingen zorgt voor een krachtige gebruikservaring en lost de belofte in van echte unified communications (UC).

Salesforce Integratie

Evolve IP’s gehoste IP Telefoonsysteem is de zakelijke voice-oplossing voor gebruikers van het Sales en Service Cloud-aanbod van Salesforce.com. De naadloze integratie tussen Evolve IP en uw Salesforce-toepassingen zorgt ervoor dat de gebruikersacceptatie en productiviteitswinst optimaal is. Door de koppeling met uw SF-contacten en leads, ontvangen gebruikers bij inkomende oproepen meldingen met bellerinformatie. Vervolgens kunnen gebruikers eenvoudig navigeren en tal van bewerkingen uitvoeren in Salesforce, voor een effectief proces. De Google Chrome-browser werkt het beste, maar ook andere toepassingen kunnen gebruikt worden.

Zendesk Integratie

Evolve IP’s gehoste Telefoonsysteem is dé zakelijke voice-oplossing voor gebruikers van Zendesk-klantenservicesoftware. Door het Evolve IP Callcenter te combineren met chat- en email-ondersteuningstoepassingen van Zendesk, heeft u een echt multi-channel callcenter. . Deze integratie ondersteunt pop-upschermen, click-to-dial en het automatisch loggen van incidenten. Eenvoudig zoeken naar contacten, accounts en tickets op basis van geautomatiseerde bellerinformatie, bespaart technici tijd en verbetert efficiënte klantinteractie.

Aanvullende CRM & OSS-Integratie

Het door Evolve IP gehoste IP Telefoonsysteem integreert met vele andere toonaangevende CRM’s en bedrijfstoepassingen die hierboven niet zijn vermeld, zoals Microsoft Dynamics, Sugar, ACT!, Sage, Goldmine, Clio managementsoftware voor juridische instellingen, Monet WFM, Verint WFM en meer. Gebruikers doen hun voordeel met pop-ups bij inkomende oproepen, click-to-dial vanuit de CRM-toepassing, gesprekslogging en meer. Klik hier voor een volledige lijst van toepassingen die geïntegreerd kunnen worden met het door Evolve IP gehoste IP Telefoonsysteem. Click Here

Unified Communications integratie

Evolve IP verbetert medewerkersproductiviteit op kantoor en onderweg met haar Unified Communications (UC)-suite; volledig geïntegreerde voice, video, instant messaging en presence (IM&P), desktopdeling en audio/webconferencing. Essentiële communicatiefuncties worden beschikbaar gemaakt in vertrouwde applicaties zoals Microsoft Outlook, Google Apps en salesforce.com. Dit bevordert gebruikersacceptatie en levert een consistente ervaring op desktop-, tablet- en mobiele besturingssystemen Klik hier voor meer informatie over UC-integratie

Lotus Notes integratie

Voor bedrijven die voor email gebruik maken van IBM Lotus Notes, biedt Evolve IP de mogelijkheid spraakfuncties te integreren. Gebruikers kunnen met behulp van click-to-call oproepen plaatsen vanuit het adresboek, bellerinformatie-notificaties ontvangen bij inkomende oproepen door de koppeling aan het Lotus Notes-adresboek, gespreksinstellingen wijzigen, telefoon-presence van de gehele organisatie zien, actieve oproepen controleren en meer.

Skype communicator integratie

De Evolved Skype Communicator verbetert de communicatie voor Microsoft Office 365-gebruikers door “enterprise”-klasse telefoniefunctionaliteit te leveren, zoals bellen via PSTN, telefoon-aanwezigheidsstatus, bellen met softphones en meer. Met deze toepassingen kunnen organisaties Skype voor bedrijven gebruiken. Klik hier voor meer informatie.