Menu

Kennisbank

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. In onderstaande blogs delen wij onze ervaringen graag met u.

Hoe krijgt u beter inzicht in de performance van uw contact center? Uitdagingen voor het managen van gegevens en verwachtingen van uw stakeholders Blije klant: Hoe voldoet u aan de hoge eisen van uw klant?
Blije agent: Hoe motiveert u uw medewerkers klantcontact? Kosten besparen: Hoe kunt u kosten besparen zonder aan kwaliteit in te boeten? In controle: Gebruikt u de juiste tools om te kunnen meten, uitvoeren en bij te sturen?
Snel en eenvoudig uw hele klantcontact in beeld Stoppen met ISDN biedt kansen 5 tips om je contact center efficiënter in te richten  
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons