Menu
Blog

Blije agent: Hoe motiveert u uw medewerkers klantcontact?

Blije agent: Hoe motiveert u uw medewerkers klantcontact?

Hoe motiveert u uw klantcontact medewerkers?

Uw belangrijkste werkkapitaal betreft uw personeel. Klantcontact is een mooi, maar ook een intensief vak. U verlangt een excellente klantenservice maar wilt ook binnen uw financiële kaders blijven.

Het is niet eenvoudig om uw personeel gemotiveerd te krijgen ten tijden van hoge werkdruk. Hoe kunt u het werk interessant maken en houden, uw personeel motiveren en te zorgen voor een goede teamspirit?  Het lijkt moeilijk, maar er zijn genoeg mogelijkheden om hier op een positieve manier invulling aan te geven.

Klantcontactstrategie

Op basis van jarenlange ervaring heeft Evolve IP voor honderden organisaties een klantcontactstrategie geïmplementeerd waarbij niet alleen de aandacht uitgaat naar de resultaten van het klantencontact, maar ook naar de intrinsieke kwaliteit daarvan. Dit geldt niet alleen voor het antwoord of service dat de klant ontvangt, maar betreft ook de kwaliteit van het gesprek, de kennis en vaardigheden van uw personeel.

Aan welke vaardigheden moeten uw werknemers voldoen?

Over de vragen hoe u uw personeel interessant werk kunt bieden, hoe om te gaan met waardering en ontwikkelingsmogelijkheden en over welke vaardigheden en middelen zij moeten beschikken gaat Evolve IP in op de kennissessie “Blije agent”. Deze kennissessie maakt onderdeel uit van een gratis vierdelige webinar waarin de doelstellingen voor de succesvolle manager klantcontact  in 30 minuten besproken worden.  Schrijf u hieronder in voor de webinar en kom erachter hoe u uw medewerkers klantcontact gemotiveerd houdt.

De webinarserie bestaat uit 4 onderdelen. Naast de webinar 'Blije agent' kunt u zich ook al inschrijven voor de andere 3 webinars. 

Evolve IP CTA BlokWebinarserie

Anderen bekeken ook

Nog meer interessante artikelen

Blije klant: Hoe voldoet u aan de hoge eisen van uw klant? Kosten besparen: Hoe kunt u kosten besparen zonder aan kwaliteit in te boeten? Snel en eenvoudig uw hele klantcontact in beeld
Meer nieuws

Meer weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons