Menu
Blog

Blije klanten: Klanten willen beleving

Blije klanten: Klanten willen beleving

Klanten willen beleving!

Klanten nemen contact op met organisaties via allerlei verschillende communicatiemiddelen, deze (social) media kanalen worden door bijna iedereen gebruikt. De klant verwacht van organisaties dat zij service verlenen over kanalen waarop zij zelf actief zijn. Denk hierbij bijvorobeeld aan contact via Twitter, Facebook, Whatsapp maar ook via telefonie en e-mail. Deze manier van serviceverlening vereist wel dat de klant het gevoel krijgt dat hij of zij wordt gewaardeerd.

Om dit gevoel te kunnen bereiken is het belangrijk dat de klant, indien mogelijk, tijdig wordt herkent aan bijvoorbeeld telefoonnummer. Wanneer dit vroegtijdig wordt gesignaleerd wordt het mogelijk om de klant zo persoonlijk mogelijk te woord te staan. Met de gegevens die kunnen worden achterhaald door de klant te herkennen kunt u hen de juiste beleving aanbieden door de context van het gesprek te kennen. Is er recent al contact geweest? Lopen er acties op een openstaande case? 

Door inzicht te hebben in de dienstverlening of het product dat uw klant afneemt en de historische contactmomenten kunt u op basis van die informatie het gesprek met uw klant voeren. Zo zorgt u dat iedere contact met uw organisatie een beleving voor uw klant is!

Evolve IP Whitepaper Blok

 

Anderen bekeken ook

Nog meer interessante artikelen

Blije klant: Hoe voldoet u aan de hoge eisen van uw klant? Blije agent: Hoe motiveert u uw medewerkers klantcontact? Kosten besparen: Hoe kunt u kosten besparen zonder aan kwaliteit in te boeten?
Meer nieuws

Meer weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons