Menu
Blog

Blije klant: Hoe voldoet u aan de hoge eisen van uw klant?

Blije klant: Hoe voldoet u aan de hoge eisen van uw klant?

Hoe voldoet u aan de hoge eisen van uw klant? 

Een belangrijke doelstelling voor iedere manager klantcontact is een tevreden en blije klant. Vrijwel iedere organisatie die klantcontact belangrijk vindt,  meet de klanttevredenheid en de NPS.

Het is heel makkelijk om met een onbeperkt budget alle klanten blij te maken maar er is natuurlijk geen enkele organisatie die zich dat kan veroorloven. De kunst is om zowel klanten blij te maken als om kosten efficiënt te werken. Snijden met het mes aan twee kanten is een vaardigheid die slechts weinigen beheersen. Toch is dit geen rocket science.

Klantcontactstrategie

Op basis van jarenlange ervaring heeft Evolve IP voor honderden organisaties een klantcontactstrategie geïmplementeerd die zowel de klant tevredenheid verhoogt als de kosten verlaagt. Filosofie hierbij is dat geen enkele klant zijn wekker zet om ‘s ochtends een contactcenter te bellen. Een klant moet direct op zijn/haar wenken bediend worden.

U kent uw klant en kunt op basis daarvan goed aanvoelen wat bij de klant leeft. Door deze kennis actief in te zetten kunt u een klant pro-actief informeren over het feit dat de order in behandeling is genomen. De klant is direct geïnformeerd en zal hier zelf geen contact meer over opnemen. U voorkomt hiermee onnodig klantcontact, vermindert de werkdruk voor uw personeel en kunt uw klant aangenaam verrassen.

Webinar: Blije klant

Een blije klant is een belangrijke doelstelling voor ieder manager klantcontact. Andere doelstellingen zijn: blije medewerker, kosten besparen en controle. Evolve IP biedt een gratis vierdelige webinar aan waarin deze doelstellingen in 30 minuten besproken worden. Het eerste webinar van het vierluik gaat in op het creeëren van de blije klant. Kent u uw klant en kunt u klantcontact voorspellen? Beschikt u over actuele klantgegevens (data), klantenhistorie en worden klantgegevens adequaat vastgelegd? Schrijf u hieronder in voor de webinar en kom erachter hoe u het klantcontactproces voor uw organisatie kunt optimaliseren. 

De webinarserie bestaat uit 4 onderdelen. Naast de webinar 'Blije klant' kunt u zich ook al inschrijven voor de andere 3 webinars. 

Evolve IP CTA BlokWebinarserie

Anderen bekeken ook

Nog meer interessante artikelen

Transformatie van Mtel/Evolve IP Europe bijna voltooid Hoe krijgt u beter inzicht in de performance van uw contact center? Interview met Remco Spierings, Sales directeur Evolve IP Europe
Meer nieuws

Meer weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons