Menu
Blog

Kosten besparen: Hoe kunt u kosten besparen zonder aan kwaliteit in te boeten?

Kosten besparen: Hoe kunt u kosten besparen zonder aan kwaliteit in te boeten?

Hoe kunt u kosten besparen zonder aan kwaliteit in te boeten? 

Naast een tevreden en blije klant heeft u als doelstelling om een kostenefficiënt klantproces in te richten. Hierbij kan naast kostenbeheersing ook een Sales target leidend zijn voor het inrichten van uw proces (never miss an opportunity) .

Klantcontact vraagt focus en verdient de aandacht die het nodig heeft. Ieder contact moet daarom direct op de juiste waarde geschat en beantwoord worden. First call resolution of First Time Fix zijn veel gebruikte termen om hier uiting aan te geven. U vermindert herhaalverkeer en spaart kostbare tijd van uw personeel.  

Pro-actief informeren

Andere manieren om onnodig klantcontact te voorkomen is om de klant pro-actief te informeren,  bijvoorbeeld over zijn/haar orderstatus en/of het bieden van selfservices (“mijn-omgeving”). U wilt (moet) efficiënt omgaan met uw middelen. Slim inregelen van uw proces maakt dat u niet meer hoeft te betalen aan systeem- en softwareleveranciers dan dat u werkelijk gebruik heeft gemaakt van de dienst(Pay per use). Schaalbaarheid, flexibiliteit en plaats onafhankelijke beschikbaarheid van uw systemen zijn tegenwoordig vereisten.

Kosten efficiënt en bedrijfszekerheid 

Op basis van jarenlange ervaring heeft Evolve IP voor veel organisaties een klantcontact-strategie geïmplementeerd die is toegesneden op hun groei- en ontwikkelwensen en de kosten efficiency en bedrijfszekerheid die zij eisen.In deze kennissessie gaat Evolve IP in op de praktische mogelijkheden die u heeft om een excellent klantproces in te richten waarbij kosten efficiëncy en bedrijfszekerheid gewaarborgd worden. Deze kennissessie maakt onderdeel uit van een gratis vierdelig Webinar waarin de doelstellingen voor de succesvolle manager klantcontact  in 30 minuten besproken worden. Schrijf u hieronder in voor de webinar en kom erachter hoe u kosten kunt besparen zonder aan kwaliteit in de boeten. 

De webinarserie bestaat uit 4 onderdelen. Naast de webinar 'Blije agent' kunt u zich ook al inschrijven voor de andere 3 webinars. 

Evolve IP CTA BlokWebinarserie

Anderen bekeken ook

Nog meer interessante artikelen

Transformatie van Mtel/Evolve IP Europe bijna voltooid Hoe krijgt u beter inzicht in de performance van uw contact center? Interview met Remco Spierings, Sales directeur Evolve IP Europe
Meer nieuws

Meer weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons