Menu
Blog

Is uw telefoonsysteem toe aan een upgrade?

Is uw telefoonsysteem toe aan een upgrade?

Is uw telefoonsysteem toe aan een upgrade?

Als uw bedrijfstelefoonsysteem al langer dan vijf jaar niet is vervangen, loopt u risico dat uw processor sterk is verouderd en belangrijke functionaliteit mist die u nodig hebt. Inmiddels zijn geavanceerde communicatietools als chat, Whatsapp, unified messaging en video geïntegreerd in zakelijke telefoonsystemen.

Hoe weet u of uw telefoonsysteem toe is aan vervanging zodat u productiever, plaatsonafhankelijk, kosten efficiënt en veiliger kunt werken? Beantwoord de volgende vragen:

Kunnen uw medewerker hun oproepen gemakkelijk buiten kantoor overnemen? Kunt u de mobiele nummers van uw vertegenwoordigers en leidinggevenden op reis aan hun vaste nummer op kantoor koppelen?

Kunt u zelf aanpassingen doen in uw systeem? Kunt u in uw huidige systeem snel en gemakkelijk gebruikers of extensies toevoegen of verwijderen? Ondersteunt uw telefoonsysteem meerdere kantoren en mensen, zowel onderweg als thuiswerkers? Stelt u zich dan de volgende vragen: Kan het systeem op afstand worden beheerd? Kunt u zelf gebruikers activeren en  externe gebruikers gemakkelijk een extensie toewijzen? Kunt  u eenvoudig en kostenefficiënt extensies toewijzen aan externe locaties?

Ondersteunt uw stysteem als uw vestigingen? Groei is een kenmerk van succesvolle bedrijven. Als de groei betekent dat andere bedrijven worden overgenomen of extra kantoren worden geopend, heeft uw bedrijf waarschijnlijk per locatie verschillende telefoonsystemen.

Levert uw belvolume problemen op? Goeit uw bedrijf en nemen uw inkomende en uitgaande telefoon-gesprekken toe. Heeft uw bedrijf te maken met piekbelasting?

Heeft u hoge kosten voor onderhoud en ondersteuning of is uw huidge systeem niet meer up-to-date te krijgen? Moet u steeds apart betalen om een bericht of gespreksroutering te wijzigen?  Betaalt u extra voor upgrades en ondersteuning?

Kan uw telefoonsysteem niet werken met nieuw technologie of applicaties? Valt u telefoonverbinding weg bij stroomstoring? In de Cloud gehoste systemen bieden grote mogelijkheden als het gaat om functionaliteit, schaalbaarheid en beschikbaarheid. Altijd en overal bereikbaar zodat u uitstekend kunt inspelen op de wensen van uw klanten en personeel. Volledig zelf te beheren en aan te passen op de eisen die uw bedrijf aan uw proces stelt. 

Benieuwd welk communicatie systeem het beste past bij uw organisatie? Download hier gratis ons whitepaper en kom erachter waar u als ICT professional op moet letten bij het kiezen van de juiste communicatie oplossing. 

Whitepaperblok Whitepaper Voordelen cloud

 

 

Anderen bekeken ook

Nog meer interessante artikelen

Transformatie van Mtel/Evolve IP Europe bijna voltooid De financiële voordelen van Cloud contact centers Wanneer is uw telefoonsysteem toe aan de Cloud?
Meer nieuws

Meer weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons