Menu
Blog

Telefonie in uw Zendesk omgeving

Telefonie in uw Zendesk omgeving

Telefoneren vanuit uw Zendesk omgeving

Wist u dat elk klantgesprek zo’n 30 seconden kan worden verkort wanneer er niet tussen verschillende applicaties gewisseld wordt?

Medewerkers van een contact center doen er bijna een minuut over voordat het daadwerkelijke klantgesprek begint. Bij elk gesprek switchen zij tussen schermen om weer terug naar de Zendesk omgeving te gaan, vragen tegelijkertijd de naam van de beller om deze binnen Zendesk in te typen en het eventueel bijbehorende ticket te openen.

Dit kan simpeler en sneller!
Bij gebruik van de Evolve IP Zendesk integratie met Online Bedrijfstelefonie Call Center popt het ticket dat bij de beller hoort op binnen Zendesk vóórdat het gesprek door de medewerker wordt beantwoord. Is er géén ticket, dan wordt er een nieuwe aangemaakt. Altijd registratie van het gesprek in het juiste ticket!

Wat zijn de voordelen van zo'n integratie?
♦ Uw medewerkers kunnen zich tijdens het gesprek meteen op hun gesprekspartner focussen en oplossingsgericht te werk gaan. Hierdoor is de gesprekstijd niet alleen korter, ook de klanttevredenheid krijgt een boost!

♦ Voice van Evolve IP onderscheidt zich van Zendesk Voice door de uitstekende voice kwaliteit. Elk gesprek is van telco kwaliteit zonder blikkerige geluiden en/of afgebroken gesprekken. Klanten zijn duidelijk te verstaan!

♦ Omdat Online Bedrijfstelefonie Call Center een cloud oplossing is die als stand-alone of geïntegreerde oplossing functioneert, hoeft u het moment van vervanging niet af te wachten. U kunt meteen aan de slag!

Bent u al overtuigt om telefonie toe te voegen aan uw Zendesk omgeving?
Download dan nu gratis de datasheet over onze Zendesk integratie of neem contact op voor meer informatie op 088 428 31 11! 

 Datasheet Zendesk Integratie knop

Anderen bekeken ook

Nog meer interessante artikelen

Blije klant: Hoe voldoet u aan de hoge eisen van uw klant? Blije agent: Hoe motiveert u uw medewerkers klantcontact? Kosten besparen: Hoe kunt u kosten besparen zonder aan kwaliteit in te boeten?
Meer nieuws

Meer weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons