Menu
Blog

Telefonie in uw Zendesk omgeving

Telefonie in uw Zendesk omgeving

Telefoneren vanuit uw Zendesk omgeving

Wist u dat elk klantgesprek zo’n 30 seconden kan worden verkort wanneer er niet tussen verschillende applicaties gewisseld wordt?

Medewerkers van een contact center doen er bijna een minuut over voordat het daadwerkelijke klantgesprek begint. Bij elk gesprek switchen zij tussen schermen om weer terug naar de Zendesk omgeving te gaan, vragen tegelijkertijd de naam van de beller om deze binnen Zendesk in te typen en het eventueel bijbehorende ticket te openen.

Dit kan simpeler en sneller!
Bij gebruik van de Evolve IP Zendesk integratie met Online Bedrijfstelefonie Call Center popt het ticket dat bij de beller hoort op binnen Zendesk vóórdat het gesprek door de medewerker wordt beantwoord. Is er géén ticket, dan wordt er een nieuwe aangemaakt. Altijd registratie van het gesprek in het juiste ticket!

Wat zijn de voordelen van zo'n integratie?
♦ Uw medewerkers kunnen zich tijdens het gesprek meteen op hun gesprekspartner focussen en oplossingsgericht te werk gaan. Hierdoor is de gesprekstijd niet alleen korter, ook de klanttevredenheid krijgt een boost!

♦ Voice van Evolve IP onderscheidt zich van Zendesk Voice door de uitstekende voice kwaliteit. Elk gesprek is van telco kwaliteit zonder blikkerige geluiden en/of afgebroken gesprekken. Klanten zijn duidelijk te verstaan!

♦ Omdat Online Bedrijfstelefonie Call Center een cloud oplossing is die als stand-alone of geïntegreerde oplossing functioneert, hoeft u het moment van vervanging niet af te wachten. U kunt meteen aan de slag!

Bent u al overtuigt om telefonie toe te voegen aan uw Zendesk omgeving?
Download dan nu gratis de datasheet over onze Zendesk integratie of neem contact op voor meer informatie op 088 428 31 11! 

 Datasheet Zendesk Integratie knop

Anderen bekeken ook

Nog meer interessante artikelen

De 6 stappen naar omnichannel klantcontact Onderscheid uw omnichannel strategie met deze 8 tips Voorspellen maakt een einde aan keuzemenu’s
Meer nieuws

Meer weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Ik ga akkoord

Bij het verzenden van het formulier geeft u toestemming dat Evolve IP uw persoonsgegevens verwerkt om u via verschillende marketingkanalen (via telefoon, post, e-mail of social media) te informeren over onze producten, diensten en actualiteiten binnen het vakgebied. Wilt u geen informatie van ons ontvangen, dan kunt u zich afmelden via de opt-out of per e-mail naar info@evolveip.eu. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Chat met ons