Menu
Nieuws

Evolve IP Customer Portal

Evolve IP Customer Portal

Evolve IP’s Customer Portal

Goed nieuws!

De Evolve IP Customer Portal is live. Voor al onze klanten is er nu de Evolve Customer Portal, hier kunt u namens uw organisatie inloggen. Zo kunt u gemakkelijk incidenten melden, MACD wijzigingen indienen en nieuwe vragen direct stellen onze Customer Service afdeling! Maakt u nog geen gebruik van onze gloednieuwe portal? Onderaan dit artikel staat beschreven hoe u zich hiervoor kunt aanmelden.

Wat is ons doel?

Met deze Customer Portal streven wij ernaar om een effectievere service te realiseren. We willen op deze manier in één keer alle nodige gegevens verkrijgen om deze efficiënter in onze systemen te registreren en deze sneller te kunnen verwerken. Het voordeel voor u als klant is dat u in de portal altijd uw cases en rapportages kunt inzien. Daarnaast wordt het tegoed van uw strippenkaart getoond.. Tot slot krijg u via de e-mail updates over iedere statusverandering van uw ticket.

Waar komt de Customer Portal vandaan?

De Customer Portal is in het leven geroepen voor een betere registratie en opvolging van incidenten, MACD's en overige wijzigingen. De komende tijd zullen wij regelmatig nieuwe functionaliteiten aan de Customer Portal toevoegen. Zo zorgen wij ervoor dat de portal steeds uitgebreid en verbeterd wordt. Dit doen wij uiteraard het liefst met uw feedback, dus schroom vooral niet om ons te laten weten wat u van de portal vindt!

Ook gebruik maken van Onze Customer Portal?

Als u nog geen login heeft kunt u dit op twee verschillende manieren aanvragen:

1) Stuur een mail met uw volledige naam, telefoonnummer en e-mailadres naar cs@evolveip.eu
2) Neem contact op met uw Customer Service Representative en vraag hen om uw inloggegevens.

Wanneer u zich via één van bovenstaande manieren aanmeld voor de Customer Portal ontvangt u zo spoedig mogelijk uw aanmeldgegevens. Wij wensen u alvast veel plezier met het gebruik van onze nieuwe portal en horen graag van uw ervaringen!

Anderen bekeken ook

Nog meer interessante artikelen

Snel en eenvoudig uw hele klantcontact in beeld Stoppen met ISDN biedt kansen 5 tips om je contact center efficiënter in te richten
Meer nieuws

Meer weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

Uw Online Contact Center

Download Nu
Chat met ons