Menu
Whitepaper

Factsheet Integraties met Cloud Contact Center

Integreer uw systemen met Cloud Contact Center

Snel inspelen op de veranderende klantbehoeften ten aanzien van serviceverlening vraagt om een flexibele contact center infrastructuur. Er komen nieuwe communicatie kanalen bij, klanten willen proactief geïnformeerd worden en zelfstandig kunnen handelen.

Screen factsheet integraties

De continue wijzigende klantwensen hebben tot gevolg dat uw contact center infrastructuur voortdurend moet worden aangepast. Uw contact center omgeving wordt steeds complexer en het doorvoeren van wijzigingen is bijna niet meer te managen. Door over te stappen naar de cloud kun u de IT infrastructuur vereenvoudigen en ‘toekomstvast’ maken.

Inhoud van de factsheet

In deze factsheet leest u wat de voordelen van een cloud contact center oplossing zijn op het gebied van integraties. We gaan hierin dieper in op:

  • De voordelen van cloud bij het maken van integraties
  • Eenvoudig te realiseren integraties
  • CRM, ERP en ticketing systemen
  • Bestaande telefonie systemen
  • Social media kanalen
  • Verschillende integratie mogelijkheden

Vraag aan

Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons