Menu
Whitepaper

Checklist - Is uw contact center klaar voor voorspellend klantcontact?

Check of uw contact center klaar is om klantcontact te voorspellen!


Evolve IP is van mening dat het in de toekomst steeds belangrijker wordt om vooraf te kunnen bepalen waarover uw klant contact gaat opnemen. De aanleiding van de vraag moet al ingevuld kunnen worden voordat de telefoon is overgegaan. Met behulp van deze checklist kunt u bepalen in hoeverre uw contact center klaar is om klantcontact te gaan voorspellen.

Na het lezen van deze checklist kunt u bepalen in hoeverre uw contact center klaar is om klantcontact te gaan voorspellen. Zodat u in de toekomst vooraf kunt gaan bepalen waar uw klant voor belt!

Voorkant checklist screenshot

Vraag aan

Ik ga akkoord

Bij het verzenden van het formulier geeft u toestemming dat Evolve IP uw persoonsgegevens verwerkt om u via verschillende marketingkanalen (via telefoon, post, e-mail of social media) te informeren over onze producten, diensten en actualiteiten binnen het vakgebied. Wilt u geen informatie van ons ontvangen, dan kunt u zich afmelden via de opt-out of per e-mail naar info@evolveip.eu. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Download
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Chat met ons