Menu
Whitepaper

Checklist - Is uw contact center klaar voor voorspellend klantcontact?

Check of uw contact center klaar is om klantcontact te voorspellen!


Evolve IP is van mening dat het in de toekomst steeds belangrijker wordt om vooraf te kunnen bepalen waarover uw klant contact gaat opnemen. De aanleiding van de vraag moet al ingevuld kunnen worden voordat de telefoon is overgegaan. Met behulp van deze checklist kunt u bepalen in hoeverre uw contact center klaar is om klantcontact te gaan voorspellen.

Na het lezen van deze checklist kunt u bepalen in hoeverre uw contact center klaar is om klantcontact te gaan voorspellen. Zodat u in de toekomst vooraf kunt gaan bepalen waar uw klant voor belt!

Voorkant checklist screenshot

Vraag aan

Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons