Menu
Whitepaper

Kennisdocument: Thuiszorgteams optimaal telefonisch bereikbaar

Persoonlijk contact in de thuiszorg

De thuiszorg is de afgelopen jaren aan veranderingen onderhevig. Door groei van organisaties en centralisatie van processen is het niet vanzelfsprekend dat uw werknemers direct in contact staan met uw cliënten. Om het contact met cliënten op een juiste manier te onderhouden worden er oplossingen gezocht die vaak tijdrovend en inefficiënt zijn. D

Dit kan anders! Bij een groot aantal thuiszorgorgansaties, waaronder Azora, Lelie Zorggroep en Pieter van Foreest, is de telefonische bereikbaarheid van wijkteams zo geregeld dat zij optimaal bereikbaar zijn voor haar cliënten. Bovendien krijgen de cliënten direct de juiste medewerker aan de lijn, zodat zij snel en persoonlijk worden geholpen.  

Voorkant kennisdocument screenshot

Na het lezen van het kennidsdocument: 

  • Bent u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van bereikbaarheid binnen de thuiszorg 
  • Weet u hoe andere zorgverleners uitdagingen hebben gehad met de bereikbaarheid van wijkverpleegkundigen
  • Heeft u inzicht in de mogelijkheden die er zijn om de telefonische bereikbaarheid te optimaliseren

Vraag aan

Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons