Menu
Whitepaper

On-premise vs cloud contact center

Maak de keuze tussen on-premise - of cloudoplossing

Veel organisaties staan op het punt om hun contact center omgeving vanuit de cloud af te nemen in plaats van te investeren in hardware en software of kostbare upgrades daarvan. Cloud diensten bieden veel voordelen. Zo hoeft de ICT manager geen tijd meer te besteden aan het beheer van de contact center omgeving en kan zich richten op meer strategische zaken. De klantcontact manager kan zelf eenvoudig wijzigingen in de bereikbaarheid doorvoeren en hoeft ICT hier niet meer mee te belasten.

Voorkant screenshot

Na het lezen van het whitepaper weet u:

  • Waarom bedrijven overstappen naar een cloud oplossing
  • Wat de belangrijkste verschillen zijn tussen on-premise en cloud contact center
  • Meer over de verschillende type cloud omgevingen
  • Wat een cloud oplossing u kan opleveren

Vraag aan

Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons