Menu
Whitepaper

Onderscheid uw omnichannel strategie met deze 8 tips

Onderscheid uw omnichannel strategie met deze 8 tips

Screen omnichannel whitepaper

U werkt in een contact center, dus u weet dat uw klanten steeds weer andere kanalen gebruiken. De klant kiest tegenwoordig niet alleen meer om telefonisch contact met uw organisatie op te nemen. Is uw contact center voorbereid op deze verandering? Met een Omnichannel Contact Center zorgt u daar voor.

Lees deze acht tips en ontdek hoe u uw contact center kunt gaan optimaliseren om de concurrentie een stapje voor te blijven.

 
Omnichannel webinar!

Op 5 juli organiseren wij een webinar met als onderwerp: 
Hoe zorgt u ervoor dat u meer klanten over alle kanalen kunt bedienen? 

Tijdens dit webinar vertellen wij alles over hoe uw organisatie op een identieke wijze met al uw klanten kan communiceren! U kunt zich eenvoudig en snel hier aanmelden!

Meld u nu aan knop
Onder alle deelnemers wordt een SMS-pakket verloot, daarmee kunt u 3 maanden gratis SMSen naar uw klanten!   

Download nu

Ik ga akkoord

Bij het verzenden van het formulier geeft u toestemming dat Evolve IP uw persoonsgegevens verwerkt om u via verschillende marketingkanalen (via telefoon, post, e-mail of social media) te informeren over onze producten, diensten en actualiteiten binnen het vakgebied. Wilt u geen informatie van ons ontvangen, dan kunt u zich afmelden via de opt-out of per e-mail naar info@evolveip.eu. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Download
Chat met ons