Menu

Kennisbank

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. In onderstaande blogs delen wij onze ervaringen graag met u.

WhatsApp als klantcontactkanaal in Online Contact Center SRK Rechtsbijstand start met gebruik cloud communicatieomgeving Geen inkomsten meer uit uw 0900-servicenummer. Wat nu?
Tariefregels voor klantenservice gewijzigd Optimale bereikbaarheid van uw team, zo geregeld Weg met standaard beheertaken voor uw communicatieomgeving
Cloud Contact Center: de voordelen voor de klantcontact manager Wat zijn de kosten van cloud contact centers vergeleken met on-premise contact centers? Gooi het servicecontract voor uw communicatieomgeving de deur uit!  
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons