Verzoek informatie
+31(0)88 – 428 31 11

Verzoek informatie

or Call +31(0)88 – 428 31 11

Evolve IP benoemd in Gartner’s Magic Quadrant voor Contact Center as a Service

december 7, 2020 / Evolve IP

 

Één uniforme workspace voor Omnichannel Contact Center, Microsoft Teams en zakelijke applicaties.

ROTTERDAM, 7 december 2020 – Evolve IP®, wereldwijd bekend om zijn Work Anywhere™ -oplossingen, is door Gartner opgenomen in het Magic Quadrant for Contact Center as a Service*. Het omnichannel-aanbod van Evolve IP is 30-40% goedkoper dan vergelijkbare services en scoort bovendien hoger op klanttevredenheid. Op Gartner Peer Insights krijgt Evolve IP 4,7 van de 5 sterren en een aanbevelingspercentage van 92%.

“Geen enkele andere contactcenterprovider ter wereld levert een omnichannel-oplossing voor agents en supervisors die is geïntegreerd met Microsoft Teams én toegang geeft tot essentiële bedrijfsapplicaties en bestanden vanaf één enkel wachtwoord op vrijwel elk apparaat”, aldus Scott Kinka, Chief Technology Officer van Evolve IP. “We zijn verheugd dat we worden opgenomen in het Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service en zijn erg trots op de aanbevelingen en beoordelingen van onze klanten.” 

Kinka vervolgt: “Dit jaar was een ongelooflijke uitdaging voor contactcenterprofessionals. Ze kwamen niet alleen op totaal verschillende locaties te werken, maar ook waren ze vaak afhankelijk van houtje-touwtje-oplossingen die niet ideaal zijn. Nu bedrijven uitkijken naar 2021, wordt duidelijk dat er nieuwe geïntegreerde oplossingen nodig zijn om voor superieure klantervaringen te blijven zorgen. Dat betekent niet alleen dat agents en supportmedewerkers oproepen kunnen beantwoorden, toegang hebben tot het CRM en hun KPI’s kunnen halen, maar ook dat ze moeten kunnen samenwerken met de rest van hun team en veilig toegang moeten hebben tot alle applicaties die ze nodig hebben om productief en efficiënt te kunnen werken, waar dan ook.”

De contactcentersoftware van Evolve IP biedt alle functies en integraties die nodig zijn om voor een ​​uitstekende klantervaring te zorgen, waaronder:

  • De mogelijkheid voor agents om vanaf elke locatie te werken en samen te werken met integraties voor Microsoft Teams en toegang tot applicaties;
  • Omnichannel met spraak, chat, sms, e-mail, web callback, IVR en meer;
  • Volledige integratie met Cisco enterprise spraakdiensten, of implementatie in de bestaande PBX;
  • AI-gestuurde spraakanalyse en gespreksopname;
  • Workforce management;
  • Business intelligence en rapportage;
  • Third party geauditeerd op belangrijke compliances zoals HIPAA / HITRUST, PCI, ISO 27001 en SOC2.

Meer weten over de oplossing en het rapport van Gartner?

Wilt u als contactcenter- of IT-professional meer weten over de oplossing en de unieke functies, download dan een gratis exemplaar van het rapport.

Waarom klanten kiezen voor Evolve IP

De Work Anywhere™-oplossingen van Evolve IP maken werknemers mobieler, productiever en veiliger. Met alle technologieën voor werken op afstand die middelgrote en grote bedrijven nodig hebben om hun mensen succesvol te maken, stellen we bedrijven in staat zich te concentreren op het verbeteren van resultaten, zonder dat ze zich zorgen hoeven te maken over infrastructuurbeheer en kosten. Onze door analisten geprezen oplossingen kunnen standalone of geïntegreerd worden geleverd en omvatten samenwerking, spraakcommunicatie en contactcenter, evenals de mogelijkheid voor medewerkers om toegang te krijgen tot al hun applicaties en gegevens op vrijwel elk apparaat. Simpel gezegd, bij Evolve IP: ‘We Make Work Better™’

Gartner, Inc., Magic Quadrant for Contact Center as a Service
    Drew Kraus, Steve Blood, Pri Rathnayake, 09 november 2020.

 Gartner onderschrijft geen enkele leverancier, product of dienst die in haar onderzoekspublicaties wordt weergegeven en adviseert geen technologiegebruikers om alleen die leveranciers te       selecteren met de hoogste beoordelingen of een andere aanduiding. De onderzoekspublicaties van Gartner bevatten de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en mogen niet   worden opgevat als feitelijke verklaringen. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek af, inclusief garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor   een bepaald doel.

 Gartner Peer Insights-recensies worden gevormd door de subjectieve meningen van individuele eindgebruikers op basis van hun eigen ervaringen en vertegenwoordigen niet de mening van   Gartner of haar dochterondernemingen.

Aanbevolen
Dichtbij

Contact

or Call +31(0)88 – 428 31 11
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close