Verzoek informatie
+31(0)88 – 428 31 11

Verzoek informatie

or Call +31(0)88 – 428 31 11

Evolve IP in gesprek met CX specialist Nicole van den Heuvel

augustus 18, 2020 / Evolve IP

Evolve IP in gesprek met CX specialist Nicole van den Heuvel

Welke impact heeft het corona virus op de customer experience van uw klanten? In het interview van Jurgen Welbergen, Consultant Evolve IP, met Customer Expierence specialist Nicole van den Heuvel praten zij over het belang van de Customer Experience in deze onzekere tijden. Volgens Nicole hoeft thuiswerken geen drempel te zijn om klantgericht te zijn, mits uw bedrijfsdoelstellingen hierop zijn ingericht. Bekijk hier waarom Customer experience juist nu een belangrijke factor is van uw bedrijfsstrategie is. 

Hoe creëert u een omnichannel klantbeleving terwijl uw agents thuis werken? Evolve IP integreert Cisco Broadsoft met Microsoft Teams. Hierdoor kunnen uw agents de inkomende oproepen simpel en goed afhandelen vanuit huis. Klik hier voor meer informatie.

Heeft u vragen of behoefte aan meer informatie? Onze consultants staan klaar om u te helpen.

 

Aanbevolen
Dichtbij

Contact

or Call +31(0)88 – 428 31 11
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close