Verzoek informatie
+31(0)88 – 428 31 11

Verzoek informatie

or Call +31(0)88 – 428 31 11

Evolve IP lanceert Call Center App in de Freshworks Marketplace

mei 6, 2020 / Evolve IP

ROTTERDAM, 6 mei 2020 – Evolve IP®, ’s werelds toonaangevende leverancier van Purpose Build cloudoplossingen, heeft vandaag de lancering van de app Call Center voor Freshdesk aangekondigd, een naadloze integratie tussen haar Cisco Broadworks Call Center en de customer engagement software van Freshworks.

Alles in één

De Freshworks Marketplace maakt het organisaties en ontwikkelaars mogelijk om eenvoudig apps te bouwen die bijdragen aan een 360 graden klantbeeld. Met de lancering van deze call center applicatie in de Freshworks Marketplace, is het voor Freshworks gebruikers mogelijk call center functionaliteit toe te voegen aan hun ticketing systeem. Medewerkers kunnen door deze naadloze integratie call center gesprekken afhandelen vanuit Freshdesk en hebben dus geen tweede applicatie nodig.

Freshdesk stelt bedrijven in staat om, middels de marketplace, apps aan te kopen die in combinatie met Freshdesk door gebruikers kunnen worden ingezet. Met behulp van de call center app van Evolve IP kunnen gebruikers nu vanuit 1 applicatie, call center gesprekken aannemen en tickets afhandelen in Freshdesk. Middels deze integratie wordt bij een inkomend gesprek de call control functionaliteit getoond en kan de agent het gesprek direct aannemen. Via de integratie wordt de beller herkend en kan de agent vervolgens meteen een nieuw ticket aanmaken. Na het gesprek rond de agent de call af middels een wrap-up code waarna hij/zij direct weer beschikbaar is voor een volgend gesprek.

De “call center for Freshdesk app” van Evolve IP biedt alle functies die organisaties nodig hebben om gesprekken af te handelen in een call center. Agenten kunnen vanuit 1 applicatie (Freshdesk) werken waardoor ze klantcontact efficiënter kunnen afhandelen. Medewerkers hoeven klanten niet meer op te zoeken, tickets worden automatisch aangemaakt en gesprekken kunnen gestructureerd middels wachtrijen afgehandeld worden, en dat alles uit 1 applicatie. De call center app is nu beschikbaar in de Freshworks Marketplace.

Over Freshworks Marketplace

Freshworks Marketplace is het eerste volledig geïntegreerde Customer Engagement Partner-ecosysteem van de SaaS-industrie. De Marketplace, gelanceerd in 2018, bestaat uit 350+ partners in meer dan 40 landen die oplossingen doorverkopen, aanpassen en implementeren en klanten wereldwijd ondersteunen. Freshworks Marketplace bevat meer dan 1000 apps ontwikkeld door ISV’s (Independent Software Vendors) en SI’s (Systems Integrators).

Over Freshworks

Freshworks biedt innovatieve software voor customer engagement voor bedrijven van elke omvang, waardoor teams gemakkelijk hun klanten kunnen werven, aansluiten en behouden. Freshworks SaaS-producten bieden een 360-graden beeld van de klant, zijn ready to use, gebruiksvriendelijk en bieden een snel rendement. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Mateo, VS. Freshworks heeft meer dan 2.700 teamleden werkend in kantoren over de hele wereld.

© 2020 Freshworks Inc. All rights reserved. Freshworks, Freshdesk, Freshservice, Freshsales, Freshcaller, Freshteam, Freshmarketer, and the Freshworks logo are trademarks or registered trademarks of Freshworks Inc.

Aanbevolen
Dichtbij

Contact

or Call +31(0)88 – 428 31 11
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close