Verzoek informatie
+31(0)88 – 428 31 11

Verzoek informatie

or Call +31(0)88 – 428 31 11

KCM Group en Evolve IP lanceren samen een unieke integratie binnen het hosted Omnichannel contact center

oktober 16, 2020 / Evolve IP

KCM Group en Evolve IP lanceren samen een unieke integratie binnen het hosted Omnichannel contact center

KCM Group en Evolve IP hebben de handen ineengeslagen en lanceren samen een unieke integratie binnen het hosted omni-channel contact center van Evolve IP. Een integratie waarmee bedrijven continu in staat zijn, om over alle klantcontact kanalen, klanttevredenheid te meten, waardevolle inzichten te krijgen en daar direct op in kunnen spelen.

“Met deze mooie samenwerking met KCM maken wij het bedrijven mogelijk om binnen het Omnichannel contact center dat wij bieden, tevens klanttevredenheid te meten over alle beschikbare kanalen die binnen het contact center worden afgehandeld. Waar dit voorheen alleen mogelijk was op basis van gevoerde telefoongesprekken is dat nu dus ook beschikbaar voor alle overige kanalen zoals WhatsApp, Chat en e-mail”, zegt Steven van Dijk, Business Development Manager bij Evolve IP.

Hoe werkt deze integratie?
Via een app binnen Online Contact Center bent u continu in staat om resultaten en daarmee uw waardevolle inzichten te bekijken en hier direct mee aan de slag te gaan. Binnen het dashboard kan worden op verschillende niveaus worden ingezoomd op de onderzoeksresultaten.
• Na ieder klantcontact wordt de klant uitgenodigd om het gesprek te beoordelen middels een online survey.
• Deze uitnodiging kan handmatig of volledig geautomatiseerd worden verstuurd via talloze kanalen zoals o.a. e-mail, WhatsApp of SMS.
• De vragen die gesteld worden aan de klant worden in overleg met u opgesteld.
• Experts van KCM Survey adviseren en begeleiden u in het opstellen van uw survey en ontwerpen hierbij voor u het optimale resultatendashboard.
• Uw klant vult de online survey in en de resultaten worden real-time beschikbaar gemaakt in de KCM Survey app binnen Online ContactCenter.
• U werkt dus vanuit één interface, kunt in één oogopslag uw resultaten bekijken.
• Daarmee heeft u alles voorhanden om uw contact center te managen, klanttevredenheid te meten en direct bij te sturen

Klik hier voor een factsheet met meer informatie over deze intergratie! Heeft u vragen of behoefte aan meer informatie? Onze consultants staan klaar om u te helpen.

 

Aanbevolen
Dichtbij

Contact

or Call +31(0)88 – 428 31 11
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close