Hoe manage je een contactcenter waarin iedereen thuis werkt?

Klantenservice gaat gewoon door vanuit huis!

Tot een paar weken geleden werkte 39% van de beroepsbevolking wel eens thuis. Inmiddels doet bijna iedereen dat. Soms is er een crisis nodig om gewoontes te doorbreken. Ook voor contactcenters zit er nu weinig anders op dan de operatie te verhuizen naar huis.

Hoe manage je een contact center waar iedereen thuis werkt?

Niemand kan voorspellen hoelang corona ons nog in de greep zal houden. Echter, wanneer agents en supervisors ontdekken hoe makkelijk het aansturen vanuit huis gaat, zijn wij ervan overtuigd dat we nooit meer teruggaan naar de situatie van voor corona. Om thuis te kunnen werken hebben agents alleen een PC, headset en een internetverbinding nodig. De supervisors hebben volledige controle vanuit huis en kunnen zelfs medewerkers op afstand coachen.

Tijdens deze inspiratiesessie laat Jurgen Welbergen (Business Consultant) u iedere dinsdag om 16.00 uur zien wat de mogelijkheden zijn om uw contact center aan te sturen vanuit huis. Schrijf u op deze pagina in voor de vrijblijvende inspiratiesessie, zorg ervoor dat u klantcontact excelleert in deze uitzondelijke tijd. 

Wilt u liever persoonlijk contact, laat dan hier uw gegevens achter. We nemen dan via Microsoft Teams contact met u op. Wel zo veilig en snel.

Inschrijfformulier Online inspiratiesessie

Iedere dinsdag – 16:00 uur