Menu

Voorspellend klantcontact

Herken uw klant en speel (pro-)actief in op de reis die de klant maakt met uw organisatie!

Voordelen:

  • Informeer klanten proactief
  • Speel sneller in op de klantbehoefte
  • Zorg voor meer binding met uw organisatie
  • Voorkom onnodige belasting van het contact center

Voorspel het contact met uw klant

Herken uw klant en speel (pro-)actief in op de reis die de klant maakt met uw organisatie. 

Wanneer u weet dat u recent contact heeft gehad met uw klant, gebruik deze kennis dan om in te spelen op het eerstvolgende contactmoment. Heeft u bijvoorbeeld een factuur gestuurd en belt uw klant twee dagen daarna naar uw organisatie? Dan is de kans erg groot dat de vraag van de klant over deze factuur gaat.

Door uw klant te herkennen en in historische informatie te kijken of er een recente activiteit met deze klant heeft plaatsgevonden, kunt u actief inspelen op de reis die deze klant met uw organisatie maakt.
Heeft u te maken met incidenten? Dan kunt u klanten uit dezelfde regio of die dezelfde dienstverlening afnemen proactief informeren voordat zij contact opnemen met uw customer serviceorganisatie om hierover te klagen. Sterker nog, u kunt uw klanten proactief blijven infomeren over het verloop van het incident. U voorkomt pieken op uw klantcontact center en overbelasting van uw medewerkers.

  

Download het whitepaper knopBekijk de checklist knop

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Ik ga akkoord

Bij het verzenden van het formulier geeft u toestemming dat Evolve IP uw persoonsgegevens verwerkt om u via verschillende marketingkanalen (via telefoon, post, e-mail of social media) te informeren over onze producten, diensten en actualiteiten binnen het vakgebied. Wilt u geen informatie van ons ontvangen, dan kunt u zich afmelden via de opt-out of per e-mail naar info@evolveip.eu. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Chat met ons