Menu

Optimale bereikbaarheid

Mis geen gesprek meer. Ontlast de telefoon in de winkels zodat uw medewerkers zich kunnen focussen op verkoop aan de aanwezige klanten.

Voordelen:

  • Speel direct in op de actualiteit
  • Verkort de wachttijd voor uw klanten
  • Voorkom vaak voorkomende vragen
  • Geef relevante opties in het keuzemenu
  • Maak automatisch terugbelafspraken bij drukte
  • Beantwoord FAQ’s buiten openingstijden

Zorg dat u geen inkomend gesprek meer mist

Uw medewerkers in de winkel moeten in staat zijn de aanwezige klanten te helpen zonder gestoord te worden door binnenkomende telefoontjes. Vang standaard vragen, bijvoorbeeld over de openingstijden, centraal af en zet alleen de voor de winkel relevante gesprekken door naar de winkel.

Door Online Routing Manager te koppelen aan uw klantenbestand, kunt u voorspellen waarvoor een klant belt en slimme routeringen en keuzemenu’s gebruiken. Uw klant krijgt alleen relevante vragen en komt eerder uit bij het antwoord op zijn vraag.

Online Routing Manager wordt geleverd uit de Cloud en is hierdoor zeer flexibel en schaalbaar. Met de online beheerportal past u de instellingen direct aan op het aantal binnenkomende contacten. Hierdoor is uw contactcenter altijd goed bereikbaar om uw klanten te voorzien van een uitstekende service.

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons