Menu

Opvangen van seizoenspieken

Blijf bereikbaar voor uw klanten. Tijdens feestdagen kan het aantal contactpogingen flink toenemen. Met de cloud dienstverlening van Evolve IP vergroot u tijdelijk de capaciteit om deze pieken op te vangen.

Voordelen:

  • Bepaal zelf welke kanalen u afhandelt
  • Krijg inzicht in de performance van het contact center
  • Integreer eenvoudige met uw backoffice systemen
  • Verkort de wachttijd voor uw klanten
  • Geen hardware en technisch beheer
  • Betaal alleen wat u gebruikt

Blijf altijd bereikbaar voor uw klanten

Iedere winkelketen ziet een flinke toename in het aantal contactpogingen rond de feestdagen. Met Online Contact Center kunt u eenvoudig een contact center opzetten op uw hoofdkantoor en uw bezetting aanpassen zonder dat u te maken heeft met investeringen in systemen of de rest van het jaar te maken heeft met overcapaciteit.

Dankzij de uitgebreide realtime en historische rapportages heeft u inzicht in het inkomende en uitgaande klantcontact.

Plan de bezetting van uw contactcenter en stuur actief op de KPI’s van uw afdeling.

Soms blijkt de bezetting te laag te zijn voor het aantal inkomende contactpogingen. U kunt dan uw keuzemenu aanpassen zodat uw klanten meer gebruik van de digitale kanalen en uw zelfservice omgeving gaan maken. Ook kunt u met Online Contact Center eenvoudig een flexibele schil van thuiswerkers inzetten om direct de medewerkers uw contact center te ontlasten of gebruik maken van callback functionaliteit.

Met Online Contact Center van Evolve IP haalt u een betrouwbare Cloud Contact Center omgeving in huis. Een dure investering in hardware is niet nodig. Technisch beheer hoeft u niet te doen en het operationele beheer komt bij de gebruikers van de applicatie te liggen voor optimale flexibiliteit in de aansturing. U krijgt de nieuwste functionaliteit in handen en betaalt alleen naar gebruik.

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons