Menu

Eenvoudig contact opnemen

>Verhoog uw online conversie door klanten met vragen snel en efficiënt te helpen. Komen zij er in de webshop niet uit, dan moeten zij met zo min mogelijk handelingen contact met u kunnen opnemen.

Voordelen:

  • Werk altijd met de nieuwste functionaliteit
  • Herken uw klant en zet zelfservice toepassingen in
  • Maak gebruik van standaard social/CRM/ERP- integraties
  • Betaal maandelijks voor wat u heeft gebruikt
  • Géén beheer van ingewikkelde hardware en systemen

Zorg dat uw klanten gemakkelijk contact kunnen opnemen met uw organisatie

U wilt zo laagdrempelig mogelijk bereikbaar zijn zodat iemand die ‘vastloopt’ in de webshop direct contact met u opneemt. Uw contact center moet snel in kunnen spelen op de vraag van de klant en de juiste context kennen om uw potentiele klant door uw webshop te loodsen en de order af te laten ronden.

Online Contact Center richt u zo in dat u uw klant het beste kunt voorzien van de benodigde informatie. Zorg voor persoonlijke omnichannel klantervaringen door Online Contact Center te koppelen met uw CRM en ERP systemen. Herken terugkerende klanten en speel proactief in op vragen of geef gerichte aankoop adviezen.

Uw medewerkers kunnen vanuit de overzichtelijke userinterface in één oogopslag alle benodigde informatie zien om klant optimaal te kunnen helpen.

Met Online Contact Center van Evolve IP haalt u een betrouwbare Cloud Contact Center omgeving in huis. Een dure investering in hardware is niet nodig. Géén technisch beheer en de gebruikers kunnen aan de knoppen draaien om de applicatie af te stemmen op de actuele situatie. Met Online Contact Center krijgt u de nieuwste functionaliteit in handen en betaalt u alleen naar gebruik.

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons