Menu

Persoonlijke ervaringen

Zorg voor een persoonlijke klantbeleving. Het persoonlijk maken van klantcontact is het meest effectief om loyale klanten te creëren en een hoge NPS te bereiken.

Voordelen:

  • Werk altijd met de nieuwste functionaliteit
  • Herken uw klant en zet zelfservice toepassingen in
  • Maak gebruik van standaard social/CRM/ERP- integraties
  • Betaal maandelijks voor wat u heeft gebruikt
  • Géén beheer van ingewikkelde hardware en systemen

Uw organisatie onderscheidt zich dankzij een uitstekende dienstverlening

Uw contact center moet snel in kunnen spelen op de veranderende markt en nieuwe businessconcepten. Dit vraag om een flexibele infrastructuur die altijd up to date is en afgenomen kan worden als Contact Center as a Service.

Zorg voor blije klanten en blije medewerkers. Online Contact Center stemt u af op de wensen binnen uw organisatie. Persoonlijke omnichannel klantervaringen maakt u mogelijk door Online Contact Center te koppelen met uw CRM en ERP systemen. Herken uw klant en speel proactief in op zijn of haar vraag.

Uw medewerkers kunnen vanuit de overzichtelijke userinterface in één oogopslag alle benodigde informatie zien om de klant te kunnen helpen.

Met Online Contact Center van Evolve IP haalt u een betrouwbare Cloud Contact Center omgeving in huis. Een dure investering in hardware is niet nodig. Technisch beheer hoeft u niet te doen en het operationele beheer komt bij de gebruikers van de applicatie te liggen voor optimale flexibiliteit in de aansturing. U krijgt de nieuwste functionaliteit in handen en betaalt alleen naar gebruik.

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons